Site icon IAS

וירג'ין אטלנטיק תפעיל 4 טיסות שבועיות בקו ת"א-לונדון

מטוס וירג'ין אטלנטיק.צילום מלווין נילסון

חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק מדווחת היום (ג') כי החל מה- 25.3 תחל להפעיל את הקו ת"א-לונדון במתכונת של 4 טיסות שבועיות.

לפני כשבועיים דיווחה החברה כי עם ההכרזה על חזרתו לפעולה של קו הטיסות מת"א ללונדון במתכונת של 2 טיסות שבועיות, נרשמה בשבוע שעבר תפוסה של 85%-95%. כעת, לקראת חג הפסח והציפייה לצמצום מגבלות הבידוד בפני ישראלים שעברו את החיסון, התקבלה החלטה אסטרטגית בהנהלת החברה להכפיל את מצבת הטיסות בקו.

לדברי ניק בטלס, מנהל מסחרי, וירג'ין אטלנטיק ישראל: "המחויבות שלנו לשוק הישראלי נמשכת. לאור הביקושים הגבוהים, בעיקר מקרב הלקוחות העסקיים, החלטנו לתגבר את הקו תל אביב-לונדון בעוד 2 טיסות שבועיות כך שהחל מה- 25.3 נפעיל 4 טיסות שבועיות עם מטוס הבואינג 787-9. בהמשך, בכפוף לביקוש ולהתייצבות השוק, נקבל החלטה האם לחזור ולתפעל את הקו בטיסה יומית, כפי שהיה עד מרץ אשתקד".

וירג'ין אטלנטיק מפעילה את הקו מת"א ללונדון עם מטוס דרימליינר 9- B787 שיכול להכיל כ- 249 נוסעים (מלונדון לתא יש מגבלה ל-230) . טיסת הבוקר יוצאת מתל אביב בימי ראשון, שלישי, חמישי ושישי בשעה 06:05 והטיסה מלונדון לתל  אביב ממריאה ב- 21:30 בימים שני ורביעי וב- 20:30 בימים חמישי ובשבת.

מחירה של טיסת וירג'ין אטלנטיק מתל אביב ללונדון במחלקת אקונומי ב- 1.4 לשבעה לילות הינו החל מ- 468 דולר ללא מזוודה, החל מ- 548 דולר כולל מזוודה (עד 23 ק"ג) והחל מ-834 דולר במחלקת הפרימיום. המחירים עשויים להשתנות בהתאם לביקושים.

וירג'ין אטלנטיק ממשיכה להציע ללקוחותיה ללא תשלום, ביטוח מקיף של חברת Allianz Assistance כנגד וירוס הקורונה, שאינו מותנה בגיל הנוסע, במחלקה בה הוא טס, ביעד אליו הוא טס או במשך השהייה בו. כמו כן, מחזיקי כרטיסי Economy Classic ו- Delight יזכו למזוודות צ'ק אין (23 ק"ג) ללא עלות. תוקף ההטבות עד ה- 30.4.21.

Exit mobile version