Site icon IAS

וירג'ין אטלנטיק: בחירה חופשית של מדים, גם טייסים על עקבים

צוות חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק. צילום יח"צ:

אחרי שאפשרה לטייסים, לדיילים ולעובדי החברה להציג בגלוי את הקעקועים שלהם שמתחת למדי העבודה ולאחר שקראה לדיילות לוותר על האיפור ונעלי העקב, מודיעה היום חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק על צעד נוסף ביישום המדיניות שהיא מובילה בשנה האחרונה תחת השם be yourself ומעודד את העובדים והנוסעים  לקדם את האינדיבידואליות העשירה שלהם.

החל מאתמול (ה') יוכלו כל אנשי הצוות לבחור במדים שבהם הם מרגישים הכי נוח, ו"לא משנה המגדר, הזהות המגדרית או ביטוי המגדר שלהם". המדים בצבעי האדום והבורדו שעוצבו ע"י ויויאן ווסטווד, לא יסווגו עוד תחת "זכר" ו"נקבה", ובנוסף, על התגים עם שמות העובדים, תופיע צורת ההטייה המגדרית המועדפת עליהם. מעבר לכך, הנוסעים יוכלו לבחור בקוד מגדר נייטרלי שיופיע על כרטיס הטיסה.

"בוירג'ין אטלנטיק, אנו מאמינים שכולם יכולים להתמודד עם העולם, לא משנה מי הם", אמר יוהה ירוינן, סמנכ"ל סחר של וירג'ין אטלנטיק. "לכן זה כל כך חשוב שנאפשר לאנשים שלנו לאמץ את האינדיבידואליות שלהם ולהיות האני האמיתי שלהם בעבודה. מסיבה זו אנו רוצים לאפשר לעובדים שלנו ללבוש את המדים המתאימים להם ביותר ונפעל על מנת להבטיח שהפנייה ללקוחות תהיה בהתאם למה שהם מעדיפים בהיבט המגדרי".

לדברי יואב וייס, מנהל פעילות וירגי'ן אטלנטיק בישראל מטעם ממן אוויאשן, "היופי במהלך הוא בפשטות שלו ברמה הגלובלית. החזון של וירג'ין הן כלפי העובדים והן כלפי הלקוחות הוא שכל אחד יכול לכבוש את העולם, לא משנה מה הרקע שלו, האמונות שלו, היכולות הפיזיות שלו או הזהות המינית שלו. אחת הדרכים לאפשר את האינדיבידואליות הזאת היא באופן שבו אנו מתלבשים והבגדים שאנו בוחרים". "אנו בוירג'ין מעוניינים להעניק לעובדים וללקוחות את הסביבה שבה הם ירגישו הכי נח עם הערכים האמיתיים שלהם כאשר הם עובדים או טסים איתנו", מסכם וייס.

Exit mobile version