Site icon IAS

וילה בראון רוטשילד: השקה מחדש של מלון בוטיק קלאסי קסום בתל אביב

השקה מחדש של וילה בראון רוטשילד. צילום מקס קובלסקי

קולקציית מלונות בראון משיקה בימים אלו מחדש את וילה בראון רוטשילד, מלון בוטיק קלאסי בן 19 חדרים, בבניין יפיפה לשימור ברחוב יבנה, סמוך לשדרות רוטשילד. זהו מיתוג מחדש ומתיחת פנים עיצובית למלון טאונהאוס, שנרכש על ידי בראון ב-2021, וכעת הצטרף לאוסף הווילות של בראון, הכולל את: וילה בראון ירושלים, וילה בראון מושבה בירושלים, וילה בראון ארמו באתונה ו- וילה בראון תל אביב ברחוב הירקון מול הים.

וילה בראון רוטשילד הוא פנינה אמיתית בלב העיר הלבנה. הבית בו שוכן המלון נבנה בשנת 1932 ושימש כבית דירות אלגנטי. המבנה עבר תהליך של שיפוץ ושימור ונחשב לאחד מהמבנים המיוחדים והיפים בעיר. העיצוב המאופק של המלון מעניק כבוד למבנה ולסגנון המגורים הקלאסי, ומוסיף להם טאץ' של יוקרה ומודרניות. בשל המבנה הייחודי ותהליך השימור, נהנים 19 חדריו המסוגננים ושטופי האור, מתקרות גבוהות, רצפת עץ אלגנטית וחלקם גם ממרפסות המשקיפות ללב העיר, ומעניקות תחושה של חיים ותנועה.

הסגנון הקלאסי אך המעודכן וחווית השהייה הנינוחה והאיכותית, באים לידי ביטוי גם בפרטים הקטנים: מיטות מפנקות, מצעים איכותיים, מוצרי טואלטיקה משובחים של מולטון בראון (לונדון) ומכונת נספרסו בכל חדר. כל החדרים מצוידים במיטות קווין סייז מכוסות מצעי כותנה מצרית יוקרתיים, שהפכו לסימן ההיכר של מלונות בראון. בכל חדר טלוויזיה עם מסך LCD, שולחן עבודה, מקרר ומכונת קפה. בחלק מהחדרים מקלחת מפל ואף אמבטיה. במלון ארבעה סוגי חדרים מרווחים ומתאימים לזוגות: אורבן מרתף אנגלי, קלאסיק, דילאקס עם מרפסת שמש פרטי וחדר סטודיו המשתרע על פני 40 מ"ר, עם פינת ישיבה ומרפסת שמש פרטית המשקיפה אל העיר.

השקה מחדש של וילה בראון רוטשילד. צילום מקס קובלסקי

לובי המלון שופץ ועוצב מחדש כסלון קלאסי ומזמין, המהווה מפלט שקט ונעים מהמולת לב העיר, טובל בצמחיה מוריקה. את ספריית האיקסים המפורסמת של בראון, מחליף ארון עץ מושחר עם ויטרינות החושפות ספרי קריאה וחפצי נוי מקרמיקה וזכוכית, שנאספו בשווקי פשפשים מקומיים. ספות וכורסאות רכות מפוזרות בחלל על גבי אוסף אקלקטי של שטיחים על רצפת טראצו אופנתית. את האווירה החמימה והאלגנטית משלימים ווילונות קטיפה צהובים. אורחי הווילה נהנים משימוש חופשי בחדר הכושר וטיפולי ספא (בתשלום) במלון בראון בובו הסמוך, ומחניה חינם בחניון המלון.

ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון: "לצד מלונות ואתרי הנופש הגדולים שהקמנו בשנים האחרונות בישראל וביוון, אנחנו לא זונחים את אהבתנו למלונות הבוטיק הקטנים והאורבאניים שלנו, בפריים לוקיישנים בלב העיר. שיפצנו את הווילה הקסומה והענקנו לה נגיעות של בית מעוצב ויוקרתי, ממש על שדרות רוטשילד. המיקום המרכזי של המלון מהווה נקודת מוצא מושלמת לאורחים, המבקשים להרגיש מקרוב את האווירה התל אביבית, כאשר מיטב המסעדות, הברים, הגלריות ובתי הקפה, ממוקמים ממש צעדים מהווילה. הכי בראון שיש". 

מחיר ללילה זוגי בהנחת חורף של 20% (+ 5% הנחה קבועה באתר): החל מ-600 ₪.

וילה בראון רוטשילד, רח' יבנה 32, תל אביב. טל': 03-9444300

להזמנות: https://brownhotels.com/he/rothschild | טל': *9646

Exit mobile version