Site icon IAS

וייזאייר זוכה בדרוג הבטיחות הגבוה ביותר

מטוס איירבוס A320neo של חברת וויזאייר. צילום יח"צ

וויזאייר (Wizz Air) גאה להודיע על קבלת דירוג הבטיחות הגבוה ביותר ועל בחירתה פעם נוספת בין 10 חברות הלואו-קוסט הבטוחות בעולם.

הדירוג שנעשה על ידי AirlineRatings.com לוקח בחשבון מגוון פרמטרים, כולל: ביקורות של רשויות תעופה וגופים שונים בתעשייה; ביקורות ממשלתיות; התרסקות מטוסים ותאונות קשות; רווחיות; יוזמות מובילות לבטיחות בתעשייה, וגיל ממוצע של המטוסים בצי. העובדה שוויזאייר דורגה ברמה  של 7 כוכבי בטיחות זאת השנה השנייה ברציפות מהווה הוכחה לחשיבות העליונה שהחברה שמה דגש  נושא הבטיחות.

וויזאייר מפעילה את אחד מציי המטוסים הצעיר בעולם – נכון לעכשיו ממוצע הגילאים של 137 מטוסי האיירבוס A320, A321 וה-A320neo ו-A321neo  הוא 5 שנים בלבד. כמו כן, לחברה יש יותר מ-250 מטוסי A320neo בהזמנה.

הפרס מגיע במהלך תקופת הקורונה, כאשר וויזאייר הובילה את חידוש הטיסות בתעשייה באמירה "yes to flying", תוך כדי הטמעה של אמצעי היגיינה קשיחים לשמירה על בריאות הנוסעים והצוות. בין האמצעים מותקנים בכל מטוסי החברה מסנני האוויר של HEPA שלוכדים 99.97% מהווירוסים והבקטריות שבאוויר. כמו כן, וויזאייר עומדת בהנחיות לריחוק חברתי בכדי להבטיח סביבה בטוחה במטוס ולצמצם אינטראקציות לא מחויבות בין הנוסעים והצוות – הכל כדי שלקוחות החברה יהיו בטוחים ויגיעו ליעדם בבטחה.

דיינדריק פן, סגן נשיא החברה וסמנכ"ל התפעול של וויזאייר: "אנחנו גאים בכך שקיבלנו את דירוג הבטיחות הגבוה ביותר פעם נוספת. אמצעי הבטיחות החדשים שוויזאייר הוסיפה השנה ממשיכים להבטיח את הרמה הגבוהה ביותר של בטיחות בתוך מטוסי החברה. אנחנו מזמינים את הנוסעים לטוס עם החברה הירוקה ביותר באירופה. אני גאה בעובדי החברה המקצועיים והמחויבים על קבלת התוצאה, זאת בשנה מאתגרת כזאת".

אודות וויז אייר

וויזאייר היא חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 134 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo. מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בישראל, Wizz Air הינה הבחירה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה הנהנים מהישרות, מחירים אטרקטיביים וממערכת הזמנות נגישה וידידותית.

Exit mobile version