Site icon IAS

וידאו: המלון הגבוה בעולם, Ciel Dubai Marina ייפתח ב-2024

אזור המרינה של דובאי, מקומו של המלון הגבוה בעולם. צילום Depositphotos

Ciel Dubai Marina, המלון הגבוה בעולם ואחד מהסמלים העתידיים של דובאי ייפתח ב-2024. המלון בבעלות חברת The First Group, תוכנן על ידי חברת האדריכלים עטורת הפרסים NORR ונבנה על ידי China Railway Construction Corporation (CRCC). המלון החדש יתנשא לגובה 365 מטרים ובן 82 הקומות – הפיתוח הגדול והמורכב ביותר עד כה של החברה.

לחברת The First Group תיק מלונות עשיר ויוקרתי הכולל את מלונות: Wyndham Dubai Marina, Millennium Place Marina TRYP by Wyndham Dubai ו-The First Collection JVC.

השותף האדריכלי NORR, עיצב את המאפיינים העיקריים של המלון, למעלה מ-1000 חדרי אירוח וסוויטות, מצפה כוכבים, טרקלין בקומה ה-81, מרפסת סקיי על הגג הכוללת בריכת אינסוף ובר עם נוף פנורמי של קו הרקיע המפורסם של דובאי, של פאלם ג'ומיירה והמפרץ. המלון היוקרתי יציע גם מגוון מסעדות, טרקלין Sunset בקומה ה-74 , בר ​​Horizon בקומה ה-76, מועדון ספא ובריאות יוקרתי ימוקם בקומה ה-61 של הבניין. מאפיין נוסף שראוי לציון יהיה האטריום הפנימי שלו בגובה 300 מטרים, שיכלול טרסות מעוצבות ומאווררות באופן טבעי.

"אנחנו נרגשים להביא את Ciel Dubai Marina לקו הרקיע של דובאי, פרויקט פורץ דרך שיגדיר מחדש אירוח יוקרתי ויציג את המיטב של מה שיש לעיר להציע. למרות האתגרים שהציבה מגפת הקורונה, אנו מתקדמים כעת במהירות במטרה לפתוח את הנכס באופן רשמי בשנת 2024", אמר רוב ברנס (Rob Burns), מנכ"ל The First Group.

Exit mobile version