Site icon IAS

וויז אייר: 16 שנות פעילות עם 154 יעדים ב-45 מדינות

מטוס איירבוס A320 של וויזאייר. צילום יח"צ

חברת התעופה וויז אייר ( Wizz Air) חוגגת 16 שנות פעילות ומאז הפכה לחברת הלואו קוסט הגדולה והירוקה ביותר במרכז ומזרח אירופה עם 154 יעדים ב- 45 מדינות. מאז תחילת פעילותה, הרחיבה חברת התעופה את צי מטוסיה ל -121 מטוסי איירבוס, כולל המטוס החדשני A321neo, ועם גיל ממוצע של 5.4 שנים.

לציון 16 שנות פעילות, וויזאייר מציעה לנוסעים הנחה של 16% * על מחירי הטיסות לתקופת נסיעה בלתי מוגבלת ובנוסף מציעה רכישת כרטיס WIZZ Flex תמורת 1 אירו בלבד. נוסעים אשר ירכשו את שירות WIZZ Flex בהזמנתם, יוכלו לבטל את טיסתם עד 3 שעות לפני מועד ההמראה ללא דמי ביטול ולקבל 100% החזר לטיסה עתידית.

* הנחה של 16% חלה על תעריפים הכוללים מיסים וחיובים שאינם אופציונליים, אך ללא דמי ניהול. מבצע זה חל ב -19 מאי בין 00.00 ל -23.59 CET. תקופת הנסיעה אינה מוגבלת. המחיר חל רק על הזמנות שבוצעו ב- wizzair.com או באפליקציה של WIZZ AIR.

לכבוד 16 שנות פעילותה, וויזאייר יצרה סרטון ובו צוות החברה מביע את געגועיה לנוסעים.

החל מה-1 למאי, וויזאייר מפעילה תקני ההיגיינה חדשים בכל מערך טיסותיה, כבר משלב הבורדינג לטובת הנוסעים והצוות: אנשי הצוות והנוסעים יידרשו לחבוש מסכות לכל אורך הטיסה. צעדי זהירות נוספים כוללים בין היתר: חלוקת מגבוני חיטוי לכל נוסע, הסרת המגזינים מהמטוס ואי קבלת תשלום במזומן על המטוס. בטיסות בהן גורם העומס מאפשר, הצוות משגיח על מרחק בין מושבים לנוסעים. כמו כן, המטוסים עוברים חיטוי יומי בהתאם להנחיות הרשמיות.

ג'וזף ואראדי, מנכ"ל Wizz Air אמר כי: "אנו נרגשים לציין 16 שנות פעילות המבטאות את צמיחת  החברה מאז טיסת הבכורה. למרות שנקודת ציון זו מגיעה בזמן מאתגר ביותר אנו בטוחים בעתיד התעופה והחברה ובחזרת הנוסעים לטיסות. נמשיך להוביל ולתת שירות  ללקוחות עם אמצעי בריאות והיגיינה חדשים וקפדניים במיוחד ובמחירים אטרקטיביים". "אני מודה ללקוחותינו, לשותפינו וכמובן לצוות החברה  המצפה לקבל את פני הנוסעים ליהנות מהשרות ומצי המטוסים היעיל והחדיש של החברה".

אודות וויז אייר- ***חברת Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה ביותר במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 121 מטוסים מסוג איירבוס ,A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo ומציעה למעלה מ-170 קווים, מ-25 בסיסים המחברים 154 יעדים ב-45 מדינות.

מאז טיסת הבכורה של  Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. החברה מציעה מישראל ואליה 24 קווים ל-8 מדינות ברחבי אירופה, הטיסות ממריאות ונוחתות מנתב"ג ורמון. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בארץ, Wizz Air הינה הבחירה הראשונה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה אשר נהנים מהשרות וממחיריWizz Air , וממערכת הזמנות ידידותית.

Exit mobile version