Site icon IAS

וויז אייר: מאילת לוינה ב- 129 ₪ לכיוון

מטוס וויזאייר. טיסה בין וינה לאילת בעונת החורף. צילום יח"צ

וויזאייר. מטוס מדגם A320neo המאפיין את צי החברה עד כה צילום יח"צ

וויז אייר, חברת הלואו קוסט ההונגרית מהגדולות הפועלות בישראל הודיעה היום על השקת קו תעופה חדש מוינה לאילת, בשיתוף משרד התיירות. הקו החדש יחל לפעול כבר מהחורף הקרוב, ב-17 בנובמבר 2018. זאת, בנוסף ל-4 קווי החורף שמפעילה החברה לאילת מלונדון, בוקרשט, ריגה ומוורשה. ניתן לבצע הזמנות, החל מהיום באתר החברה או באמצעות האפליקציה.  הקו יפעל פעמיים בשבוע, בימים שלישי ושבת, מאילת לווינה במחיר החל מ-129 ש"ח לכיוון, כולל מסים.

פתיחת הקו החדש מוינה לאילת היא צעד משמעותי המתווסף לפתיחת הקו החדש מלונדון לאילת עליו הכריזה החברה רק לפני כחודש. מוויז אייר נמסך כי החברה מוכיחה ומדגישה את מחויבותה לשוק הישראלי תוך התרחבות מתמדת, במטרה לחזק את קשרי המסחר בין המדינות ובמקביל להגדיל את התיירות הדו-כיוונית.

שר התיירות יריב לוין:״ אני מברך את וויז אייר על החלטתה להעמיק את פעילותה בישראל ולפתוח קו חדש מוינה לאילת. שיתוף הפעולה בין וויז איר ובין משרד התיירות הביא לפתיחת הקו הנוסף, והוא מהווה הבעת אמון גדולה במוצר התיירותי הישראלי. נוהל אילת, אותו יזמנו לעידוד התיירות לעיר, מניב תוצאות. נפתחים קווי תעופה רבים אל העיר ואנו רואים פריחה אדירה במספרי התיירים המגיעים לאילת".

בהודעת החברה על פתיחת הקו נכתב: Wizz Air כחלוצה של עידן הנסיעות החדש בישראל, מציעה תעריפים מוזלים, למספר רב של יעדים דרך מערכת הזמנות מקוונת וידידותית. החברה מציעה היום 23 קווים ל-9 מדינות. השנה (2018) Wizz Air מציעה 1.3 מיליון מושבים בקוויה לישראל וממנה.

אילת. וויז אייר תפעיל קו תעופה נוסף לווינה צילום עירית רוזנבלום

עוד נכתב בהודעת החברה, כי בחצי השנה הראשונה של 2018, כ-503,000 נוסעים נהנו מטיסות Wizz Air לישראל וממנה, עלייה של 82% במספר הנוסעים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. החברה ממשיכה לצמוח ומרחיבה את פעילותה בישראל תוך תמיכה בלמעלה מ-530 משרות עקיפות בתחום התעופה והתיירות בישראל בשנת 2017. טיסות Wizz Air ממריאות מנתב"ג ומעובדה ונוחתות ביעדים שונים, הכוללים, בין היתר, את הקו החדש תל אביב-סיביו שיחל לפעול ב-14 ביולי 2018.

סורינה רטס, מנהלת התקשורת של חברת וויז אייר: "היום אנו מודיעים על הרחבת פעילותה של חברת Wizz Air בישראל המדגישה את מחויבותה של החברה לשוק הישראלי. אנו נרגשים להכריז כי החברה תשיק קו חדש בין וינה-אילת בחורף הקרוב. מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל ובהמשך המהלך המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות".

Exit mobile version