Site icon IAS

וויזאייר תחל להפעיל, החל ממחר, 6 קווי תעופה ליוון

מטוס איירבוס A320neo של חברת וויזאייר. צילום יח"צ

וויזאייר (Wizz Air) תחל להפעיל, החל ממחר (10 ביוני), 6 קווי תעופה ליוון. החברה מציעה היום ומחר (9-10 ביוני 2021) מבצע מיוחד לקיץ: הנחה של 30%* על טיסות נבחרות ועל שירות Wizz Flex**.

מחירים אטרקטיביים ליעדים הזמינים לישראלים

יוון

אחד מיעדי הקיץ הפופולריים בקרב ישראלים הוא יוון. החל מה-10.6 ולאורך השבוע הקרוב וויזאייר תחל להפעיל את ששת הקווים הישירים שלה מישראל לאיי יוון, ביניהם: רודוס, סנטוריני, כרתים, מיקונוס, זקינתוס וקורפו. המחירים לרודוס החל מ-159 שקלים לכיוון.

איטליה

וויזאייר ממשיכה להרחיב פעילות בארץ המגף. בנוסף לקו למילאנו, החברה השיקה 3 קווים נוספים שיחלו לפעול ביולי הקרוב – לרומא, בארי וקטניה (סיציליה). המטיילים הישראליים יוכלו ליהנות מטיול "חוויה איטלקית" בין בסיסי החברה הודות לרשת הקווים של וויזאייר במדינה. מחירים לרומא החל מ-119 שקלים לכיוון ו-79 לחברי מועדון.

קפריסין

וויזאייר פתחה במיוחד לקיץ את הקו הישיר מישראל ללרנקה החל מ-199 שקלים לכיוון.

אוסטריה

לוויזאייר טיסות ישירות לווינה החל מ-159 שקלים.

בנוסף, וויזאייר מפעילה טיסות גם ללונדון לוטון, הונגריה (בודפשט ודברצן), פולין (ורשה, קרקוב וקטוביץ'), בולגריה (וארנה, בורגס וסופיה) רומניה (בוקרשט, קלוז' ויאשי) וליטא (וילנה).

* הנחה של 30% בתוקף בתאריך 9 ביוני 2021 החל מהשעה 00:00 ועד ה-10 במרץ 23:59 שעון מרכז אירופה (CET). ללא דמי הניהול. המבצע לא חל על הזמנות קבוצתיות. ההנחה חלה על טיסות נבחרות שזמינות באתר ובאפליקציית Wizz. על כל הטיסות להסתיים עד ה-31 באוקטובר 2021.

** הנחה של 30% על שירות Wizz Flex בתוקף בתאריך 9 ביוני 2021 החל מהשעה 00:00 ועד ה-10 ביוני 23:59 זמן אוניברסלי מתואם (UTC). ההנחה חלה על שירות WIZZ Flex  בטיסות נבחרות שנרכשו באתר ובאפליקציית Wizz יחד עם טיסות בתעריף Basic  לכל טיסה ולכל נוסע. המבצע לא חל על הזמנות קבוצתיות או על הזמנות שנרכשו בחבילות של WIZZ GO  או Wizz Plus. ניתן לשלב בין המבצעים ולנצלם יחד. לא ניתן להשתמש בהנחת ה-Wizz Flex מבלי לרכוש כרטיס במסגרת ההנחה על רכישת הכרטיסים

Exit mobile version