Site icon IAS

וויזאייר רושמת שיאים חדשים

וויזאייר. שיא בחודש יוני 2022. צילום יח"צ

וויזאייר (Wizz Air)  ממשיכה להרחיב פעילותה ומודיעה על מסע גיוסים אינטנסיבי של 200 טייסים ו-800 אנשי צוות עד סוף דצמבר 2021. זאת בנוסף להחזרת רמת השכר המלאה לכלל טייסיה, כפי שהייתה לפני הקורונה. כמו כן, החברה מתכוננת לשלש את צי המטוסים שלה ולהגיע ל-500 מטוסי איירבוס במהלך העשור הקרוב, כמו גם להציע אלפי משרות נוספות לטייסים ןאנשי צוות.

כל אלו נועדו בשביל לעמוד בתוכניות הצמיחה של החברה ובהתאם להתרחבות רשת הקווים שלה. למרות האתגרים מולם עמדה במהלך הקורונה הקימה וויזאייר 18 בסיסים חדשים והוסיפה 300 קווים נוספים מאז מרץ 2020. כעת רשת הקווים של החברה עומדת על 1000 קווים המגיעים ל-197 יעדים ב-49 מדינות – בכך עקפה וויזאייר את נפח הפעילות שלה מלפני הקורונה.

מייקל דלהאנט, סגן נשיא וויזאייר ומנהל התפעול של החברה: "אין ספק שהשנה האחרונה הייתה מאתגרת עבור התעשייה. אנו מודים לכל העובדים שלנו על המסירות, העבודה הקשה והסובלנות שהראו מאז מרץ 2020. כבר מצפים לקבל בברכה אלפי מגויסים חדשים שיצטרפו למשפחה שלנו".

* כל טיסות וויזאייר מתבצעות עם מטוסי איירבוס A320 (180 מושבים), A321 (230 מושבים), Airbus A320neo (186) וה-Airbus A321neo (239).

* וויזאייר מציעה מגוון רחב של אמצעי היגיינה מתקדמים: נוסעים וצוות המטוס מחויבים לעטות מסכות. צוות המטוס מחויבים גם לעטות כפפות. רכישות על המטוס נעשות בתשלום ללא מגע. נוסעים מתבקשים לשמור על ריחוק סביבתי והחברה מעודדת את לקוחותיה לרכוש תוספות לפני הטיסה עצמה.

* מסנני אוויר HEPA שמותקנים במטוסי וויזאייר לוכדים 99.97% מהווירוסים והבקטריות שיש באוויר. זה מצטרף ללוח זמני ניקיון המטוסים היומי של החברה, כאשר כל מטוסי החברה עוברים גם חיטוי במהלך הלילה.

* מידע נוסף על אמצעי הבריאות וההיגיינה של החברה ניתן לקרוא כאן

* עבור תמונות של המטוסים, הצוות וספריית הלוגואים, ניתן לבקר כאן

Exit mobile version