Site icon IAS

וויזאייר מחדשת את קווי התעופה למילאנו, רומא ולונדון

בית הפרלמנט בלונדון. צילום Fotolia

בעקבות פתיחת הגבולות בישראל לתיירים, חברת וויזאייר (Wizz Air) מודיעה על חידוש הפעילות במספר קווים במטרה לעודד את התיירים להגיע לישראל.

החברה מחדשת שני קווי תעופה מאיטליה (מילאנו ורומא) ואת הקו מלונדון. אלו יצטרפו לקווים הקיימים. הקווים החדשים יפעלו במסגרת של 2 טיסות שבועיות: מילאנו (ראשון ושבת), רומא (שני ושישי) ולונדון (שלישי ושבת).

הקווים האלו יעמדו גם לטובת המטיילים הישראלים – שייהנו ממחירים אטרקטיביים לשלוש מהערים הגדולות והיפות באירופה. לדוגמה: הלוך חזור למילאנו ב-110 שקלים בלבד, או הלוך חזור ללונדון ב-318 שקלים. ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר וויזאייר ובאפליקציית Wizz.

פאולינה גוסק, מנהלת תקשורת בחברה: "וויזאייר שמחה לחדש את הקווים משלושת הבסיסים המרכזיים באירופה ומעודדת את התיירים לחזור לישראל. החברה עוקבת באופן תמידי אחר ההגבלות במדינות שונות בשביל לעמוד בדרישת הלקוחות. הנוסעים עם וויזאייר יכולים להיות בטוחים כי הם מטיילים עם חברה מובילה באמצעי בטיחות ובריאות מתקדמים".

בנוסף, עבור טיסה ללא חששות – הנוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם, ללא קשר לנסיבות. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו.

Exit mobile version