Site icon IAS

וויזאייר מודיעה על שינוי בדפוס העסקת הטייסים וצוותי האוויר

וויזאייר: המטוס האיירבוס ה-160 של החברה

חברת וויזאייר (Wizz Air) מודיעה על שינוי בדפוס העסקת הטייסים וצוותי האוויר שלה. מאוקטובר הקרוב יוכלו כל עובדי החברה לבחור בין מסלול עבודה גמיש למסלול קבוע. מטרת המהלך לאפשר לעובדי Wizz Air את הנוחות והאיזון המיטביים בין הבית לעבודה, זאת בשביל לייצר יציבות ולתמוך בתוכניות הצמיחה של החברה, על רקע המחסור הגלובלי בכוח אדם בענף התעופה והתיירות.

המהלך מגיע על רקע מאמצי הגיוס האינטנסיבי של Wizz Air שגייסה השנה עד כה למעלה מ-1000 אנשי צוות אוויר ויותר מ-400 טייסים חדשים. היעד שהציבה לעצמה החברה עומד על 20,000 עובדים עד שנת 2030.

רונאלד טישנר, מנהל התפעול ב-Wizz Air מציין: "שמחים להציע לעובדינו את האפשרות לבחור את דפוס העבודה המתאים עבורם. מאמין שהגמישות הזו תטיב עם העובדים הנוכחיים והעתידיים ותהפוך את Wizz Air למקום עבודה אף טוב יותר".

כמו כן, כחלק מתוכניות פיתוח החברה, Wizz Air מודיעה היום על הרחבת פעילותה ברומניה בצורה משמעותית, עם הוספת 5 מטוסי איירבוס A321 לבסיסה בבוקרשט והגברת התדירות ביותר מ-30 הקווים הקיימים ברומניה, ביניהם גם הקו לתל אביב. בסך הכל, Wizz Air תוסיף 2.6 מיליון מושבים נוספים לשוק הרומני.

Wizz Air מודיעה גם על מבצע מיוחד ללקוחות בלו אייר שהושפעו מביטול טיסת החברה. נוסעי החברה יכולים להזמין טיסות Wizz Air כעת החל מ-49.99 יורו באמצעות הזנת מספר אישור ההזמנה של Blue Air. ניתן לבצע הזמנות דרך אתר תעריף החילוץ המיוחד של Wizz Air בכתובת https://wizzair.com/en-gb#/rescue.

Exit mobile version