Site icon IAS

וויזאייר מודיעה על השקת קו טיסות מאבו דאבי לסרי לנקה

מקדש בקולונמבו, סרי לנקה . צילום Depositphotos

חברת וויזאייר (Wizz Air) הודיעה על השקת קו טיסות ראשון לדרום מזרח אסיה – בין אבו דאבי לסרי לנקה (מטאלה). הקו יחל לפעול ב-1 ביוני 2022 ויהיה על בסיס 3 טיסות שבועיות (שני, רביעי ושישי). ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר ואפליקציה.

הקו החדש הינו חלק מהרחבת פעילות הרשת של Wizz Air אבו דאבי, שכוללת גם את הגברת התדירות בקו הישיר בין ישראל לאבו דאבי – עם 5 טיסות שבועיות החל מה-17 במרץ וטיסה יומית החל מה-1 באפריל.

האי סרי לנקה מפורסם בנופים המרהיבים שמושכים תרמילאים רבים מישראל ומכל העולם, כמו גם במקדשים ובאתרי התרבות וההיסטוריה הייחודיים שלו, וכמובן בחופי הים המפורסמים שידועים כגן עדן לגלישה ולשאר הספורט הימי.

הקו החדש יאפשר לישראלים רבים להגיע בפשטות ובמחירים אטרקטיביים ליעדים המפורסמים  בסרי לנקה, וכן – יהווה את שער הכניסה למזרח הרחוק – שכן, בעזרתו יהיה ניתן מישראל, דרך אבו דאבי, למדינות אחרות כמו הודו ונפאל.

מיכאל ברלואי (Michael Berlouis), מנהל Wizz Air Abu Dhabi: "סרי לנקה הינו יעד מרגש, עם נופים וחופים מרהיבים והיסטוריה מרתקת. אנו גאים לספק ללקוחות שלנו אפשרויות נוספות לטיולי טבע ולחופשות במחירים נוחים".

וויזאייר תפעיל קו ישיר מאבו דאבי לסרי לנקה. צילום יח"צ
Exit mobile version