Site icon IAS

וויזאייר חוגגת את הגעתו לצי של מטוס האיירבוס ה-160

וויזאייר: המטוס האיירבוס ה-160 של החברה

חברת הלאו קוסט וויזאייר (Wizz Air) הודיעה על הצטרפותו של מטוס האיירבוס ה-160 לצי שבסיסו יהיה בנמל התעופה הבינלאומי אנרי קואנדה בוקרשט שברומניה. מטוס האיירבוס A321neo משלב טכנולוגיות חדשניות ומציע יתרונות סביבתיים משמעותיים, עם הפחתה של כ-50% ברעש המנועים, הפחתה של 20% בצריכת הדלק ו-50% בפליטת תחמוצות חנקן. צי המטוסים האולטרה-מודרני והיעיל של Wizz Air הוא מהצעירים בעולם, עם גיל ממוצע של 4.74, והגעת מטוסים חדשים זו מחזקת את מעמדה כאחת מחברות התעופה הירוקות ביותר.

ההגעה גם מהווה בסיס למחויבות של Wizz Air להרחבת גודל הצי שלה בשליש עד סוף העשור. ל-Wizz Air יש את ספר ההזמנות הגדול ביותר של למעלה מ-411 מטוסים ממשפחת איירבוס A320 חדישים, שיאפשרו לחברת התעופה לצמצם עוד יותר את טביעת הרגל הסביבתית ב-25% לכל קילומטר נוסע עד 2030.

Zsuzsa Trubek, מנהלת תקשורת בוויזאייר אמרה: "אנו שמחים לקבל בברכה את המטוס ה-160 לצי שלנו, התומך באסטרטגיה השאפתנית שלנו להפוך לחברת תעופה עם צי של 500 מטוסי איירבוס עד שנת 2030. צי המטוסים האולטרה-מודרניים, היעילים וברי הקיימא שלנו, הגדל ללא הרף, יאפשר לנו לשרת יותר נוסעים ברשת שלנו, ולהטיס אותם לכמה מהיעדים המרגשים ביותר שיש לאירופה להציע. "

Exit mobile version