Site icon IAS

וויזאייר אבו דאבי מצרפת מטוס שמיני לצי, איירבוס A321neo

מטוס וויזאייר באבו דאבי. צילום יח"צ

וויזאייר אבו דאבי (Wizz Air Abu Dhabi) הודיעה על הצטרפותו של מטוס שמיני לצי, מסוג איירבוס A321neo המציע שריפת דלק ופליטת גזים נמוכה, כמו גם הפחתת כמות הרעש בהשוואה למטוסים אחרים מאותה קטגוריה.

המטוס הנוסף יאפשר לוויזאייר אבו דאבי להגדיל את רשת היעדים שלה הכוללים את: תל אביב (ישראל), אלכסנדריה (מצרים), אלמטי (קזחסטן), עמאן (ירדן), אנקרה (טורקיה), עקבה (ירדן), אתונה (יוון), באקו (אזרבייג'ן), בלגרד (סרביה), דמאם (ערב הסעודית), כווית סיטי (כווית), קוטאיסי (ג'ורג'יה), מנאמה (בחריין), מאלה(המלדיביים), מוסקט (עומאן), נור סולטן (קזחסטן), סלאלה (עומאן), סנטוריני (יוון), סרייבו (בוסניה), סוהאג (מצרים), טשקנט (אוזבקיסטן), טירנה (אלבניה) וירוואן (ארמניה).

מייקל ברלואיס (Michael Berlouis), מנכ"ל Wizz Air Abu Dhabi אמר: "המטוס החדש שלנו מאפשר לנו לשפר את חוויות הטיסה ולהוסיף שילוב של יעדים חדשים לרשת ההולכת וגדלה שלנו. ההתרחבות המרגשת האחרונה שלנו למרכז אסיה, האיים המלדיביים וברחבי המפרץ מציגה את עוצמת הקישוריות האזורית ואנו מחויבים לספק אפשרויות נסיעה נוחות ובמחיר סביר יותר עבור כולם ברחבי האזור."

Wizz Air Abu Dhabi הוא מיזם משותף בין ADQ, חברת אחזקות עם פורטפוליו של ארגונים גדולים המשתרעים על מגזרים מרכזיים בכלכלת אבו דאבי, ו-Wizz Air Holdings. האחרונה היא חברת תעופה אירופאית המפעילה צי של 172 מטוסי איירבוס A320 ו-A321.

Exit mobile version