Site icon IAS

התעשייה האווירית תסב 10 מטוסים מדגם B737-800 לתצורת מטען

מטוס מוסב B737-800 של התעשייה האווירית. צילום יח"צ

התעשייה האווירית חתמה על הסכם להסבת עשרה מטוסי נוסעים מדגם B737-800 לתצורת מטען עבור חברת World Star Aviation. הסבת המטוסים, שהיקפה הכספי עשרות מיליוני דולרים, תבוצע באחד מאתרי ההסבות מחוץ לישראל – במרכז תחזוקה בלינקו שבסין בו שותפה התעשייה האווירית.

World Star Aviation הינה חברה אנגלית להחכרת מטוסים ומנועים, וכן לניהול ולתחזוקה לכלי טיס, המספקת מענה בתחום האנליטי, בשיווק ובהשכרה תפעולית לכלי טיס – כל זאת לעשרות חברות תעופה ומטען ברחבי העולם. World Star Aviation גם משתפת פעולה עם ענקית הפיננסים האמריקאית OakTree, המנהלת נכסים בהיקף גדול מ-150 מיליארד דולר, לטובת הקמת פעילות מטען מבוססת מטוסי B737-800 מוסבים עבור לקוחותיה השונים.

סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה, שמואל קוזי: "כבית ההסבות המוביל בעולם, פועלת התעשייה האווירית בתחום זה במספר אתרי הסבות בארץ ובעולם. ההסכם הנוכחי עם חברת World Star Aviation נותן מענה למטוסי B737-800 והוא תוצאה של העלייה בסחר המקוון, המתורגמת באופן ישיר לעלייה בביקוש למטוסי מטען. התעשייה האווירית נערכת כנדרש כדי לספק מענה הולם לביקוש הגובר במקומות נוספים בעולם".

יורם (יויו) אלאלוף, שותף בחברת World Star Aviation: "כחברת ליסינג מובילה למטוסים, פועלת World Star Aviation זה שנים ארוכות בתחום הסבות המטוסים עם התעשייה האווירית. אנו רואים בהסכם זה צעד אסטרטגי להרחבת הפעילות הבינלאומית של מטוסי המטען שלנו, כחלק מהשותפות עם חברת Oaktree Capital Management. מטוס ה- 737-800 הוא בראייתנו עמוד השדרה של מטוסי המטען לטווח קצר. ההסכם עם התעשייה האווירית משקף את הזיקה הישירה שבין התכניות שלנו להרחבת צי מטוסי המטען צרי הגוף לבין האסטרטגיה שלנו בנוגע למטוסי המטען רחבי הגוף".

חטיבת תעופה של התעשייה האווירית, בית התעופה של ישראל, מאגדת תחתיה את כלל הפעילות במטוסים מאוישים: תחזוקה (MRO), מטוסי מנהלים, הסבת מטוסי נוסעים למטען, מכלולים ומבנים תעופתיים, השבחות כלי טיס ועוד. כשברשותה ידע וניסיון מצטברים בתחום התעופה לאורך כמעט 70 שנות קיומה, והודות להון האנושי מצוין ולטכנולוגיות פורצות-דרך, נמצאת החטיבה בקו אחד עם החברות המובילות בעולם התעופה. בין לקוחותיה נמנות החברות הגדולות בעולם, ובהן אמזון, DHL, לוקהיד מרטין, בואינג, גאלף סטרים ועוד.

Exit mobile version