Site icon IAS

הראל משיקה אפליקציה חדשנית לביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח ביטול טיסה. צילום Depositphotos

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים מרחיבה  את ביטוח הנסיעות לחו"ל, ומתאימה את עצמה לימים בהם החיים ממשיכים לצד נגיף הקורנה. לאור העובדה שהנגיף הפך להיות אירוע רב לאומי מתמשך, הורחבו הכיסויים בפוליסה בהתאם (זמין החל מ-.26.8.20) הראל משיקה חידושים לזמן מגיפה עבור המבוטחים בביטוח נסיעות לחו"ל עם פתיחת השמיים בישראל ובעולם כולו.

בנוסף, משיקה הראל ביטוח בימים אלה , אפליקציה חדשנית באמצעותה יוכלו המבוטחים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, לקבל תשלום  לכרטיס אשראי או באמצעות BIT  לאתר רופא בחו"ל ולהגיש תביעה במידת הצורך.   

הביטוח הקיים והכיסויים החדשים יתנו מענה נרחב במקרים הבאים:

אלדד ערן מנהל אגף בריאות פרט וביטוח נסיעות לחול, מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "הזמנים משתנים, אך החיים ממשכים לצד נגיף הקורנה ויש צורך במתן מענה ביטוחי ורפואי לישראלים הטסים לחו"ל. בהראל כחברה המתמחה בתחום ביטוחי הבריאות הדגש המרכזי לעולם היה הבאת היכולות והניסיון שלנו בהתמודדות עם משברים רפואיים של מבוטחינו  באשר הם ,כאשר נושא זה מקבל משנה תוקף בתקופה מאתגרת זו .ניסיון זה מאפשר לנו  "לתפור " סט"  כיסויים מיוחדים ומקיפים אשר כוללים הן מענה בריאותי מקיף והן מענה שירותי וטכנולוגי מתקדם ביותר וכל זאת מבלי לפגוע בטווח הגילאים אשר להם אפשרנו רכישת ביטוחים קודם לתקופת הקורונה.

עוד הוסיף ערן: " החלטנו להרחיב את פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל ולתת מענה לישראלים אשר טסים לחו"ל ועלולים להזדקק לביטוח רפואי מקיף ומיטבי, יחד עם כלים טכנולוגיים חדשים אשר ילוו את מבוטחינו בזמן השהות בחו"ל דבר אשר יאפשר למבוטחינו בטחון,  כאשר המערך הרפואי הנרחב של הראל והניסיון רב השנים בהתמודדות עם משברים רפואיים מורכבים משלים את חבילת השירות אשר תלווה כל מבוטח בכל מקום אשר נרכש עבורו ביטוח".

Exit mobile version