Site icon IAS

הקלות נוספות בתנאי הכניסה לתיירים המגיעים לתאילנד

תאילנד. הוסרו חלק מההגבלות על כניסת תיירים צילום Depositphotos

המרכז לניהול ובקרת הקורונה בתאילנד (Situation Administration – CCSA) הודיע היום על הקלות נוספות לתיירים המגיעים לבקר במדינה, החל מה-1 ביוני 2022. אזרחים זרים נדרשים עדיין להגיש בקשה לאשרת כניסה (“Thailand Pass”), אך יצטרכו רק להזין את פרטי הדרכון, תעודת מתחסן ופוליסת ביטוח בריאות בסך 10,000 דולר. המערכת תנפיק אוטומטית עבורם קוד QR. לעומת זאת, אזרחי תאילנד לא יידרשו עוד להגיש בקשה לאשרת כניסה.

תיירים מחוסנים במלואו הנכנסים לתאילנד נדרשים עדיין לעבור בדיקת קורונה בכניסה וברגע קבלת תשובה שלילית יהיו רשאים להיכנס ולטייל בכל מקום כרצונם.

תיירים לא מחוסנים או לא מחוסנים במלואו נדרשים להציג בדיקת PCR או אנטיגן מוסדית שבוצעה תוך 72 שעות מהכניסה למדינה באמצעות הבקשה לאשרת כניסה (“Thailand Pass”) והם יורשו להיכנס לטייל בכל מקום במדינה.

ה- CCSA אישר גם הקלות נוספות בביקורות כאשר חילק את המדינה לאזורים באמצעות צבעים: אזורי תיירות הנחשבים כפיילוט בצבע כחול, אזורי מעקב בצבע ירוק ואזור תחת מעקב מחמיר בצבע צהוב.

מקומות בילוי ליליים כגון: פאבים, ברים וטרקליני קריוקי באזורים הירוק והכחול יורשו לחדש את פעילותם, לרבות מכירה וצריכה של משקאות אלכוהוליים במקום עד השעה 24.00. עם זאת, כל המקומות מתבקשים להקפיד על הנחיות למניעת הדבקה. ה-CCSA גם הסיר את דרישת הבידוד למגע בסיכון גבוה.

Exit mobile version