Site icon IAS

הצעה מיוחדת לקהל הישראלי‏ לקראת חידוש הטיסות לדובאי

אתר הנופש המרהיב Atlantis‏ The Palm דובאי. צילום יח"צ

אתר הנופש המרהיב Atlantis‏ The Palm דובאי הודיע היום (ד')  שכל המבקרים מישראל שיזמינו עד 30 באפריל נופש של חמישה לילות או יותר, שיתבצע עד ה-20 בדצמבר 2021, יקבלו נקודות זכות בסך 350 דירהם לאדם שאותן יוכלו לנצל באתר העצום ובאטרקציות הרבות המתאימות לכל גיל ותחום עניין. המבקרים מישראל יוכלו ליהנות מחוויות קולינריות עם שפים מפורסמים, מפינוקים בספא ShuiQi Spa וממגוון חוויות של פעם בחיים, כולל שחייה עם דולפינים וצלילה עם כרישים.

כל המבקרים מישראל יוכלו גם ליהנות מכניסה בחינם לאחד מפארקי המים הגדולים בעולם במהלך השהייה שלהם באתר. ב-1 במרץ 2021, הושלמה ההרחבה של פארק Atlantis Aquaventure ושטח האתר גדל בשליש, מה שהופך אותו לאחד מפארקי המים הגדולים בעולם שכולל יותר מ-105 מגלשות, מתקנים ואטרקציות. המבקרים יוכלו גם לבחור מבין 31 מסעדות ברמה עולמית, כולל מסעדת Bread Street Kitchen & Bar של גורדון רמזי, Hakkasan‏, Nobu ומועדון "החוף החם ביותר" בדובאי WHITE Beach.

אתר הנופש Atlantis‏ The Palm שגודלו כ-460 דונם מציע בנוסף מגוון עצום של פעילויות ואטרקציות לכל המשפחה כמו אקווריום, דולפינים, אריות ים, חי לילה, הופעות, מרכזי קניות ועוד, בנוסף מציע אולמות אירועים וכנסים לעולם העסקי. האתר הפעיל באופן מלא גם בימים אלה פועל תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר לניקיון ולסניטציה בכל רחבי האתר. האתר מצטרף ל-29 המלונות ואתרי הנופש הראשונים בעולם שקיבלו את אישור Sharecare Health Security VERIFIED®‎ של Forbes Travel Guide. הגישה המהפכנית של אתר Atlantis‏ The Palm לבטיחות, להיגיינה ולניקיון זיכתה אותו באישור הבינלאומי של Bureau Veritas Safeguard Label. האתר גם קיבל את אישור הבטיחות של רשויות דובאי – אישור Dubai Assured.

להזמנות ולמידע נוסף מוזמנים לבקר באתר https://www.atlantis.com/dubai

Atlantis‏ The Palm: חדר שינה מתחת למים. צילום יח"צ

מידע נוסף על Atlantis The Palm דובאי

Atlantis‏ The Palm הוא אתר הפנאי הראשון באזור שממוקם במרכז הסהר של איי הדקל בדובאי. אתר ייחודי זה, שנפתח בספטמבר 2008, סובב סביב נושאים הקשורים לאוקיינוס וכולל מגוון של אטרקציות ימיות ואטרקציות פנאי, בנוסף ל-170 הדונם של פארק המים Atlantis Aquaventure. השטח הכולל של האתר הוא 460 דונם. האתר כולל את אחד מבתי הגידול הימיים הגדולים ביותר בעולם שממוקמים באוויר הפתוח. חיים בו יותר מ-65,000 בעלי חיים ימיים בלגונות ובמיצגים, כולל האקווריום The Lost Chambers Aquarium, מבוך של מסדרונות ומעברים תת-מימיים שבו תוכלו לחוות את ההרגשה של מסע באטלנטיס העתיקה.

פארק המים Atlantis Aquaventure משתמש ב-18 מיליון ליטר של מים מתוקים כדי לספק לכם מגלשות מסעירות ומהנות, שיט בנהר באורך 2.3 קילומטר עם גלים ובריכות, מפלי מים ושיט בקיאקים במים סוערים. אתר Dolphin Bay, השמורה, האתר הלימודי ובית הגידול המוביל לדולפינים וכן אתר אריות הים Sea Lion Point הוקמו כדי לספק לאורחים הזדמנות חד-פעמית ללמוד ולצפות בשניים מזני היונקים הידידותיים ביותר בטבע.  אתר הנופש כולל מגוון מרשים של חנויות ובוטיקים יוקרתיים, בנוסף למרכזים נרחבים לפגישות ולכנסים. אתר הנופש מוכר גם כיעד קולינרי אזורי, שבו המבקרים יכולים לבחור מבין 31 מסעדות ברמה עולמית, כולל Bread Street Kitchen & Bar‏, Hakkasan‏, Nobu‏, Ronda Locatelli‏, Seafire Steakhouse & Bar והמסעדה התת-מימית עטורת הפרסים Ossiano. גם חיי הלילה ב-Atlantis תוססים: מועדון Wavehouse הכיפי מציע בחירות מגוונות שיקלעו לכל טעם ו-WHITE Beach & Restaurant הוא המקום המושלם להירגע עם משקה בזמן שהשמש שוקעת בים הערבי.

Atlantis‏ The Palm : הבניין המרכזי. צילום יח"צ

תנאים והגבלות

מוזמנים לעקוב אחרי Atlantis‏ The Palm דובאי במדיות החברתיות

פייסבוק: AtlantisThePalm‏@

טוויטר:  Atlantis‏@

אינסטגרם:   AtlantisThePalm‏@

מסעדות:   ‎@RondaLocatelliDubai @SeafireSteakhouse @BreadStreetKitchenDubai @NobuDubai@OssianoDubai @HakkasanDxb @AyamnaDubai @WavehouseDubai @whitebeach @whiterestaurantdubai

‎#AtlantisThePalm #AWorldAway  #ServingTheExtraordinary

Exit mobile version