Site icon IAS

הפיליפינים תארח ב- 14-16.3.22 את וועידת התיירות העולמית WTTC

נופים בפיליפינים. צילום פרנסיסקו גוררו

כ- 90 אחוז מקרב 282,780 עובדי תעשיית התיירות בפיליפינים, כבר חוסנו כנגד נגיף הקורונה. הנתון הופך את הפיליפינים למדינה בטוחה. היעד הוא להשלים בטווח הזמן הקרוב ביותר את מתן החיסון לכלל עובדי תעשיית התיירות בפיליפינים. בתוך כך הכריזה שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, כי הפיליפינים תארח בין ה-14 ל-16 למרץ 2022 את וועידת התיירות העולמית הגדולה WTTC, בהשתתפות יותר מ- 800 נציגים מרחבי העולם. בוועידה יהיה ייצוג מכובד למנכ"לים, נשיאים ונציגים בכירים של 100 החברות הגדולות בעולם בתחום התיירות. כמו כן, תינתן במה למאות אתרי תיירות מרחבי העולם.

ובשורה מעודדת נוספת: הפיליפינים הוכתרה לאחרונה על ידי ארגון התיירות העולמי ((WTA, כיעד הצלילה הטוב בעולם לשנת 2021, זו השנה השלישית ברציפות שבה זוכה הפיליפינים בתואר היוקרתי. בדרך לזכייה גברה הפיליפינים על אתרי צלילה ידועים בעולם כגון: האיים המלדיביים, שונית המחסום הגדולה באוסטרליה, האיים האזוריים, בורה בורה בפולינזיה הצרפתית, איי קיימן, מדינת האיים פיג'י, איי גלפגוס ומקסיקו. ארגון התיירות העולמי הוא סוכנות של האומות המאוחדות העוסק בנושאי תיירות. מטה הארגון שוכן במדריד, בספרד. ארגון התיירות העולמי אחראי לעריכת דירוג התיירות העולמי.

נופים בפיליפינים. צילום באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (DOT)

שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, הביעה שמחה על הבחירה והדגישה את מחויבות מדינתה להגן על העולם התת ימי למען הדורות הבאים. רפובליקת הפיליפינים, מדינת האיים השוכנת בדרום מזרח אסיה בארכיפלג השני בגודלו בעולם, מהווה עולם קסום עם 7,641 איים, שמרביתם אינם מיושבים. מרבית האיים מכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה; שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת.

המבקרים בפיליפינים יגלו שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה, בהם שבטים נידחים המנהלים אורח חיים מסורתי מזה אלפי שנים, מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות, תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה. חווית טיול בלתי נשכחת למשפחות, לקבוצות, לירח דבש ולתרמילאים.

www.itsmorefuninthephilippines.co.il

www.morefunawaits.com

Exit mobile version