Site icon IAS

הפיליפינים הוכרזה כיעד הצלילה המוביל בעולם

לגונת האי פלאוואן הציורית, בפיליפינים. צילום freepik

הפיליפינים מהווה את אחד היעדים הנחשקים ביותר לביקור תיירים בשנת 2023, על פי מגזינים תיירותיים נחשבים בעולם, והיא ממשיכה לקטוף פרסים עולמיים גם בשנת 2023: בימים אלה הוכתרה ארץ האיים ביריד הצלילה הגדול מסוגו ביבשת אסיה (DRT), כיעד הצלילה המוביל בעולם. הפיליפינים גברה על האיים המלדיביים, מלזיה, אינדונזיה ויפן.

האי בוהול הקסום בפיליפינים, נבחר לאחרונה על ידי מדריך Rough Guide  במקום השלישי בעולם, מבין 23 היעדים הכי נחשקים בשנת 2023. המדריך נחשב לאחד החזקים בעולם התיירות עם יותר מ-15 מיליון צפיות. המגזין טיים הבריטי, בחר באי פאלאוואן כאחד היעדים המבטיחים בעולם ליהנות מחופשה טרופית מושלמת. ולונלי פלאנט הנחשב, שמכר עד היום יותר מ-150 מיליון מדרכי טיולים, קבע כי הטבע המרהיב של צפון האי לוזון, הוא אחד מ-15 היעדים התיירותיים המבטיחים והטובים ביותר בעולם בשנת 2023.

שרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו, בירכה על הזכייה וציינה כי מצטרפת לזכיות עולמיות רבות נוספות. כך למשל, ארגון התיירות העולמי (WTA) בחר בפיליפינים בארבע השנים האחרונות ברציפות, כיעד הצלילה המוביל ביבשת אסיה, וגם השנה מתכוונת הפיליפינים להגן על התואר.  השרה פרסקו הצהירה כי היעד של הפיליפינים לשנת 2023 הוא להגיע ל-4.8 מיליון תיירים מרחבי העולם.

האי סומילון בפיליפינים, יעד הצלילה המוביל בעולם. צילום freepik

הפיליפינים מהווה עולם קסום עם 7,641 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה; שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים; איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם; שטחים עצומים של שדות אורז; אוצרות טבע ותרבות עשירה.

Exit mobile version