Site icon IAS

הסינים באים, הסינים באים…

שר התיירות, יואל רזבוזוב, עם שגריר סין בישראל, צאי רון. צילום באדיבות משרד התיירות

בהמשך לפעילותו לקידום תיירות בינלאומית נכנסת לישראל, נפגש אתמול (ב'), שר התיירות, יואל רזבוזוב, עם שגריר סין בישראל, צאי רון. בפגישה דנו השניים על חזרה הדרגתית של קווי התעופה הישירים בין ישראל לסין, שכללו בשנת 2019 – 25 טיסות שבועיות, לחמש ערים, ומרביתן הוקפאו בעקבות מגיפת הקורונה. בשנת 2019 הגיעו לישראל יותר מ-150,000 תיירים מסין.

עם החזרת התעופה העולמית לסין בימים אלו, סיכם השר רזבוזוב עם השגריר,  כי סין תבחן החזרה של התעופה מישראל עוד לפני סוף 2022. כחלק מכך, חברת "היינאן איירליינס" פועלת בימים אלה להחזרת טיסה ישירה לתל אביב משנזן, וחברת "סצ'ואן איירלינס" פועלת להשבת טיסה בהעיר צ'נגדו.

עוד שוחחו השר יואל רזבוזוב והשגריר הסיני על העמקת הקשרים המדיניים והכלכליים בין ישראל לסין, שמציינים השנה 30 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים, ועל קידום סחר דרך ועדת החדשנות המשותפת של המדינות. לאחר הפגישה השר התרשם מתערוכת הצילום המוצגת במרכז לתרבות סין בתל אביב.

בפגישה אמר שר התיירות יואל רזבוזוב: "סין היא מעצמת תיירות שממלאת תפקיד מפתח לעמידה ביעד שהצבנו: 10 מיליון תיירים בישראל עד 2030. התיירים הסינים הרבים שיגיעו לארץ, כמו גם תיירים מכל העולם, הם עוגן כלכלי למדינה שיכניסו כסף רב. אני מודה לשגריר על שיתוף הפעולה ושמח על המשך העמקת הקשר המיוחד בין שתי התרבויות העתיקות שלנו".

Exit mobile version