Site icon IAS

הסטארט אפ הישראלי שימצא לכם מושב פנוי במטוס פרטי

IMPERIUM JETS - הפתרון למושב פנוי במטוס פרטי . צילום gulfstream

שוק השכרת המטוסים הפרטיים בארה“ב מגלגל מעל 29 מיליארד דולר בשנה ונחשב לשוק המוביל בתעשיית השכרת טיסות הצ'רטר. הבעיה היא שכ-35% מכלל הטיסות הן טיסות ריקות, שנגרמות כתוצאה משינוע המטוס חזרה לבסיס האם או יציאה לצורך איסוף הלקוח. סטארט אפ ישראלי בשם IMPERIUM JETS פיתח מערכת ייחודית המאתרת את הטיסות הריקות הללו ומוכר את המושבים בהן לנוסעים המעוניינים להגיע לאותו היעד.

"מבחינת חברות התעופה טיסות אלו אינן הפסדיות אך גם אינן רווחיות, משום שהן מתומחרות בדומה למונית ספיישל, כך שמחיר הטיסה מכסה את עלות הטיסה לשני הכיוונים גם אם הנוסע טס רק לכיוון אחד" אומר לידור רווח, מנכ"ל החברה: "מדובר באי ניצול של פוטנציאל עסקי המוערך בכ-7 מיליארד דולר בשנה. אנחנו יודעים לזהות את הטיסות הללו, ולהנגיש אותן לקהל הרחב דרך חברות ענק כמו Booking, Expedia ו-Kayak במחיר דומה לטיסה במחלקת עסקים בטיסה מסחרית."

מחירי הטיסות הם דינמיים ונעים בין 250 ל-4,000 דולר ומאפשרים מלבד חווית הטיסה היוקרתית, גם גישה ללאונג' עסקים מפואר, WiFi  במהלך הטיסה, שירותי קייטרינג, ונטוורקינג עם אנשי עסקים מוצלחים ומנכ“לים של חברות גדולות.

האם זה כבר עובד?

לאחר סדרה של טיסות הרצה שנערכו בסוף שנת 2020, החברה פועלת כיום בארה"ב, ונערכת להפעלת קווים גם בישראל, לקפריסין ולדובאי. מחיר הטיסה לקו לוס אנג'לס-סן פרנסיסקו לדוגמא, יעמוד על כ-250$ לכיוון.

היכן ניתן לרכוש כרטיסים?

החברה מפיצה את מלאי הטיסות הזמין שלה באתרי חיפוש הטיסות, דוגמת Kayak, ולסוכני נסיעות. בנוסף, ניתן יהיה לרכוש כרטיסים באתר החברה: http://www.ByTheSeat.com שכבר היום מאפשר לגולשים להירשם ולקבל התראה על פתיחת הקווים.

החברה נמצאת בעיצומו של מימון המונים, שמטרתו לפתח את התשתית הטכנולוגית והרגולטורית ולהגדיל את פעילות החברה.

Exit mobile version