Site icon IAS

הממשלה אישרה את הארכת השימוש בהסכמון לחוזרים לישראל

נוסעים נכנסים בנתב"ג. צילום עוזי בכר

הממשלה אישרה אתמול (א')  בישיבתה השבוע את הארכת השימוש בפיקוח טכנולוגי (הסכמון) על יישום הבידוד בקרב חוזרים לישראל, עד ליום ד', 09 במרץ 2022, ו' באדר ב' תשפ"ב.

בנוסף, בהמשך לעדכון מתווה התו הירוק, קבעה הממשלה כי מתווה התו הסגול במתחמי המסחר ובקניונים – יבוטל. בהתאם להחלטת ועדת החוקה של הכנסת, ההחלטה תיכנס לתוקף ביום ה׳, 10 בפברואר 2022, בחצות הלילה שבין יום ד׳ ליום ה׳.

הממשלה הכריזה כי כל אדם שחייב בבידוד, ישהה בבידוד בבית מגוריו או במקום אחר העומד לרשותו, בפיקוח של אמצעי פיקוח טכנולוגי. על אף האמור לעיל, חובת בידוד בפיקוח של אמצעי פיקוח טכנולוגי לא תחול על אדם החייב בבידוד, אשר תקופת הבידוד שלו אינה עולה על 24 שעות. כמו כן, הפיקוח הטכנולוגי לא יחול על קטין מתחת לגיל 14 ועל אדם שמונה לו אפוטרופוס.

תנאי שימוש במערכת ההסכמון המשודרג ובמערכת שיחת וידאו יזומה

1. מערכת ההסכמון המשודרג:

2. מערכת שיחת וידאו יזומה (לבעלי טלפון נייד "חכם" בלבד):

3. יש להקפיד כי סוללת המכשיר טעונה וכי קיימת קליטה סלולרית במקום הבידוד במשך כל תקופת הבידוד.

4. האחריות לשימוש באמצעי הפיקוח הטכנולוגי לפי ההנחיות היא שלך. אי שיתוף המיקום, שהייה מחוץ למקום הבידוד או אי ביצוע פעולת האימות, לרבות אי-שיתוף פעולה במסגרת שיחת הווידאו, יועברו לטיפול משטרת ישראל לצורך ביצוע פיקוח מוגבר במקום הבידוד.

5. הנך מאשר כי אתה כשיר מבחינה משפטית להסכים לפיקוח הטכנולוגי על חובת הבידוד. אם הסכמתך ניתנת עבור אחר – הנך מאשר כי אתה מוסמך חוקית להסכים בשמו. קטין שמלאו לו 14 שנים וטרם מלאו לו 18 שנים ייתן את הסכמתו לתנאי השימוש באמצעי, נוסף על הסכמה של הורהו, אפוטרופוסו, או האומן שלו.

6. ככל שיתקבל מידע באמצעות בדבר חשד להפרת הבידוד או הפרת תנאי מתנאי השימוש המפורטים במסמך זה, הוא יישמר לתקופה הנדרשת וייעשה בו שימוש לפי הוראות החוק.

Exit mobile version