Site icon IAS

המלצות לחגיגת ולנטיין רומנטית בדובאי

חוגגים את יום האהבה במסעדת מישלן של אטלנטיס דה פאלם. צילום יח"צ

מחפשים יעד מושלם לחגוג בו את ולנטיין? תשכחו מפריס או מוונציה, בעונה קפואה זו של השנה ושימו פעמכם אל דובאי. עם מזג האוויר הנהדר שלה בחודש פברואר, המלונות הכי מפנקים שיש, אתרי הספא הכי יוקרתיים, המסעדות המיוחדות והאטרקציות המטורפות, היא יעד רומנטי אידיאלי המותאם לכל רצון וגחמה. ארזנו לכם שבע חוויות רומנטיות מרגשות שתוכלו לחוות במהלך שהותכם בדובאי:

סעודה מתחת למים באוסיאנו Ossiano

מלון "אטלנטיס דה פאלם" נחשב לאחד מהמלונות הטובים ביותר בעולם, ולא רק בגלל הפאר והגודל שלו, האטרקציות, פארק המים הגדול בעולם ששייך לו, אלא גם בעקבות הגסטרונומיה המוצלחת של מסעדות הריזורט. שתיים מהמסעדות בו זכו בעיטור הגבוה ביותר שניתן לקבל בעולם הגסטרונומיה – כוכב מישלן, אחת מהן ממוקמת מתחת למים: אוסיאנו Ossiano. עם נוף מהרצפה עד התקרה של אחד האקווריומים הגדולים בעולם, מסעדת המישלן, Ossiano, היא המקום הציורי האולטימטיבי להציע נישואין או לחגוג אירוע רומנטי.

בנוסף, גם מסעדת נובו Nobu היוקרתית והידועה בעולם, הנמצאת בקומה 22 באטלנטיס דה-פאלם, היא אופציה מיוחדת ומרשימה מאוד לחגיגות הוולנטיינ'ס. האורחים יתכבדו בנוף מהמם, באווירה אופנתית ובתפריט קבוע בן שש מנות. כדי להתחיל את הערב נכון, קוקטייל יוגש עם ההגעה, ואחריו מנות ייחודיות כמו טאקו נורי, צ'ו-טורו עם מיסו עגבניות, ומבחר של סושי ומאקי מיוחדים. הארוחה תסתיים בעוגת תות יפנית ושוקולד ולנטיין. כדי להגדיר את האווירה, דיג'יי רזידנט יספק קצב רומנטי לערב.

מתי? יום שלישי, 14 בפברואר 2023, בין השעות 17:00 – 18:00. שעת קוקטייל, 18:00 – 02:00 ארוחת ערב ובר וטרקלין.

*האורחים חייבים להיות בני 10 ומעלה כדי לסעוד אחרי השעה 20:00
מחירים: בין 775 דירהם לאדם, ישיבה במרפסת ועד ל-3000 דירהם הוצאה לזוג.

תפאורה רומנטית מרהיבה ב-AURA Skypool

מאז שנפתחה בחורף 2021, AURA Skypool, שמתהדרת בתואר בריכת האינסוף הגבוהה בעולם ב-360 מעלות, הדהימה את המבקרים עם נוף פנורמי של האתרים האייקוניים של דובאי כמו פאלם ג'ומיירה, בורג' אל ערב, בורג' ח'ליפה ועוד. בריכת AURA, התלויה 200 מטרים באוויר, היא המקום האידיאלי לזוגות לשחות זה לצד זה, בעודם תלויים בשמיים, כשקו הרקיע של דובאי מהווה את הרקע המושלם. זוגות המבקרים ב-14 בפברואר ייהנו ממגשי תקרובת מיוחדים, וממוזיקה רומנטית של כנר ודי ג'יי חי שילוו את הנופים הפתוחים עד האופק של אחד מציוני דרך המרכזיים של דובאי.

רומנטיקה מדברית

חוויה בכדור פורח באמצע המדבר. צילום יח"צ

בין אם זהו הוולנטיינ'ס הראשון או ה-30 שלכם ביחד, זוהי הזדמנות להצית מחדש את הרומנטיקה ולהתפנק בחוויית זריחה בלתי נשכחת, בכדור פורח באמצע המדבר. תחילה, ההתרגשות תתחיל כאשר השמיים יאירו באהבה עם מופע רחפנים קסום ורומנטי, ולאחריו תתחילו להמריא לגובה של 4000 רגל בשמיים, תוך כדי התפעלות מזריחת השמש שבטוח תצית את אהבתכם. אם כל זה לא מספיק חווייתי, פיקניק רומנטי יחכה לכם בבקתה פרטית ליד נווה מדבר שליו ויוקרתי לקינוח החגיגות (תרתי משמע).

מחיר כולל הבקתה הפרטית:  1,950.00דירהם לאדם, 3,900 דירהם לזוג.

אתר אינטרנט: https://www.balloon-adventures.com/valentine-on-cloud-nine

לחיות על הקצה ב-Address Sky View

Sky Views Dubai. צילום יח"צ

חוויה מרגשת מחכה ב- Sky Views Dubai, האטרקציה שנפתחה לאחרונה, שלוקחת את הסיור בעיר לגבהים חדשים, תרתי משמע. זוגות אמיצים יכולים לאתגר את עצמם בחווית ה-Edge Walk ו-Sky Glass הממוקמת בקומות 52 ו-53 של מלון Address Sky View, האייקוני עם המגדלים התאומים. שלב ראשון – קחו את מעלית הזכוכית הפנורמית ותגיעו אל תצפית בגובה של יותר מ-220 מטר מעל פני הקרקע. בשלב השני – צאו ל-Edge Walk על מנת ליהנות מנופים מרהיבים של קו הרקיע המופלא של העיר, בשלב השלישי, תאלצו להתעמת עם הפחדים שלכם ולגלוש במגלשה זכוכית עוצרת נשימה – מעין צינור שקוף, בגובה 219.5 מטר מעל הקרקע,  העוטף את המגדל מבחוץ ומחבר בין קומה 53 לקומה52 .

אתר אינטרנט: https://www.skyviewsdubai.com/

רגעי זהב בבורג' אל ערב

שוק מדינת ג’ומיירה המשקיף על הבורג’ אל ערב. צילום עוזי בכר

בורג' אל ערב,  Burj Al Arab הוא פלא ארכיטקטוני ואחד מהאייקונים הכי אינסטגרמיים של העיר בזכות צורתו הייחודית הדומה למפרש של דאו – כלי מים ערבי מסורתי. מלון היוקרה כולל מסעדות ייחודיות, שכל אחת מהן מציעה חווית אוכל ברמה עולמית. זה הזמן והמקום להרשים את בן או בת הזוג שלכם עם ביקור ב-Gilt, הטרקלין העכשווי שנפתח לאחרונה, הכולל עיצוב נוצץ המודגש על ידי רקע משיש עם חוטי זהב לבן. מאוחר יותר, רדו אל Al Iwan המסעדה הערבית של המלון, כדי ליהנות ממעדנים מסורתיים מהמזרח התיכון המוגשים באווירה אלגנטית.

אתר אינטרנט: https://www.jumeirah.com/en/stay/dubai/burj-al-arab-jumeirah

איפה ישנים?

קבלו שלוש המלצות אולטרא-רומנטיות כמו שרק דובאי יכולה להציע:

הלינה הכי נוצצת בדובאי

"אטלנטיס דה רויאל" דובאי. הדמיה יח"צ

אם רוצים לחגוג ולנטיין בדרך הכי יוקרתית שיש, תוכלו להזמין חדר במלון אטלנטיס דה רויאל החדש לגמרי. המלון Atlantis, The Royal Resort & Residences, נפתח לקהל הרחב ב-10 בפברואר, כך שתוכלו להיות הראשונים שחוגגים את אהבתם במלון.  המלון כולל 795 חדרי מלון ו-102 סוויטות (חלקן עם בריכות פרטיות) הממוקמים על פני מבנה מרשים בן 43 הקומות, כאשר על גגו נמצאת בריכת אינסוף ענקית בגובה 90 מטר. אטלנטיס דה רויאל יהיה ביתם 17 מסעדות וברים המארחים שפים מפורסמים בינלאומיים, כגון גסטון אקוריו, קוסטאס ספיליאדיס, אריאנה בנדי וחוסה אנדרס.

לינה באי פרטי

'פסל הלב' הממוקם על חופו של מלון Anantara World Islands Dubai.ומשקיף למרכז דובאי. צילום ליאור מרקוז

הריזורט המדהים Anantara World Islands Dubai Resort ממוקם על אי משלו בתוך הפלא הארכיטקטוני של איי העולם, רק ארבעה קילומטרים מהיבשת של דובאי. המלון מציע פרטיות ללא תחרות לאורחים המחפשים מפלט מבודד. המלון, שכולל נופים מדהימים של קו הרקיע הדרמטי של העיר, וילות עם בריכת שחייה פרטית וממנה יציאה אל חוף פרטי מדהים, שם מסתובבים בחופשיות טווסים יפהפיים – החופשה המושלמת לזוגות המעוניינים להירגע הרחק מהמולת העיר. החוויה מתחילה עוד בשלב ההגעה אל האי, כאשר את פניכם יקבלו צוות המלון במחיאות כפיים, ריקודים, נפנופי שלום ותופים – חוויה רומנטית בין אם אתם שנים ביחד או זוג טרי. בריכת המלון מפנקת להפליא, הבר מזמין ועם נוף לקו הרקיע של דובאי, המסעדות מעולות והחדר, או החדר, עם האמבטיה הענקית, מקלחון גשם, פינת קפה של נספרסו ומיטה שלא תרצו לקום ממנה.

חוויה רומנטית אחת ויחידה

מלון  One&Only The Palm. צילום יח"צ

מלון  One&Only The Palm שוכן בבידוד מוחלט באי הדקלים עם נוף מרהיב של המפרץ הערבי ושל קו הרקיע המרשים של דובאי. המלון המושפע מהארכיטקטורה של הארמונות המורית והאנדלוסית, מתגאה בבריכה רחבת ידיים עם ביתנים פרטיים, המושלמת לזמן שקט עם בני זוגכם. אם תרצו תוכלו לעלות על סירת One&Only של המלון ולהגיע תוך דקות ספורות למרכז השוקק של דובאי.

Exit mobile version