Site icon IAS

המלון הכשר ביפן: ENT TERRACE OMORI SANNO KOSHER HOTEL

ENT TERRACE OMORI SANNO המלון הכשר הראשון ביפן. צילום באדיבות JNTO Japan National Tourism Organization -

SANNO הוא המלון הכשר הראשון ביפן שקיבל הדרכה ישירה ואושר מטעם Kosher Japan, ארגון הסמכת כשרות המיוצג על ידי הרב אדרי, הרב הראשי של יפן. המלון ממוקם במרכז העיר Sanno, Ota-ku, Tokyo.

במלון תוכלו למצוא חדרים גדולים ומרווחים, הכוללים סוויטות בעלות 3 חדרים עם סלון, פינת אוכל ומטבח וסלון גדול, מה שהופך אותו לאטרקטיבי עבור משפחות וקבוצות, אך הערך הייחודי של המלון הוא הזיקה שלו לתרבות היהודית. בשל היותו מלון כשר, המגיש מזון בכשרות מלאה ומבוקרת על ידי גורמי דת, זוכה המלון להתעניינות רבה גם בקרב קהל לא-יהודי באירופה ובארצות הברית.

ENT TERRACE OMORI SANNO המלון הכשר הראשון ביפן. צילום באדיבות JNTO Japan National Tourism Organization –

ביפן, אשר מרבית המזון שלה מושתת על מוצרים שאינם כשרים, והחסרה במסעדות בעלות כשרות מלאה, זוהי הצהרה מרגשת ומכוננת לקהל רחב, ובעיקר לקהל המסורתי והדתי ברחבי העולם. המלון מציע אוכל כשר בעל שם עולמי, הכולל אוכל יהודי וישראלי ומסורתי. בנוסף, מציע המלון תוכניות אירוח לאורחים, המציגות את התרבות היהודית, נורמות אורח חיים, אתיקה עסקית יהודית והזדמנויות ללמוד על המהות מיהודים אורתודוקסים. המלון מקפיד על חגיגות חגים יהודיים כגון סוכות, חנוכה ופורים ומקפיד על הלכות השבת

ההכשר ניתן על ידיKosher Japan Co. Ltd (KJ)   –  גוף ההסמכה הכשר הראשון ביפן, שנוסד בשנת 1999, עם המפקח הראשי על היהדות, הרב בנימין י. אדלי, המתגורר ביפן ומוכר רשמית על ידי ממשלת ישראל.

פרטים נוספים על המלון תוכלו למצוא: https://www.entterrace.com/omori_sanno/en/

ENT TERRACE OMORI SANNO המלון הכשר הראשון ביפן. צילום באדיבות JNTO Japan National Tourism Organization –
Exit mobile version