Site icon IAS

המוצר החדש של לופטהנזה: "סוויטת מחלקה ראשונה פלוס"

לופטהנזה: "סוויטת מחלקה ראשונה פלוס". צילום לופטהנזה

לופטהנזה מרחיבה את היצע מחלקות הפרימיום – מחלקה ראשונה עם "סוויטה פלוס", תא נוסעים זוגי נפרד עם קירות הפרדה מלאים ודלת הניתנת לסגירה מוחלטת המעניקה פרטיות מלאה. זאת בנוסף לשולחן גדול ושני מושבים רחבים הניתנים לחיבור למיטה זוגית נוחה. עם הסוויטה הפרטית, לופטהנזה מציבה סטנדרט חדש בנוחות במחלקה הראשונה החדשנית ביותר שלה.

המאפיינים של סוויטת המחלקה הראשונה הם חסרי תקדים: הנוסעים יכולים לחמם או לקרר את המושבים באמצעות מערכת ייחודית, בהתאם לצרכיהם האישיים, לחבר את הנייד למערכת הבידור ומקום אחסון גדול הכולל ארון בגדים. הגשת תפריט גורמה לבחירת הנוסעים, בהגשה אישית בדומה למסעדה, חלק משירות ברמה הגבוהה המצופה לנוסעי הפרימיום.

לופטהנזה: "סוויטת מחלקה ראשונה פלוס". צילום לופטהנזה

לופטהנזה "אלגריס": חווית הטיסה החדשה בכל המחלקות בקווים ארוכי טווח

המחלקה הראשונה תוצג בשנה הבאה, במטוסי האיירבוס A350 החדשים שימסרו כחלק מפרויקט "Lufthansa Allegris", המיזם החדש של חברת התעופה בטיסות לטווח ארוך. פרויקט "Allegris" הוא חלק משדרוג המוצרים והשירותים הנרחבים בתולדות קבוצת לופטהנזה, בהשקעה כוללת של 2.5 מיליארד יורו עד 2025.

"כל נוסע הבנה משלו בהגדרת הפרימיום ולכן אנו מתמקדים באינדיבידואליות מקסימלית. 'סוויטת מחלקה ראשונה פלוס' מעניקה את תחושת הפרטיות בדומה לחדר במלון – רק בגובה של אחד עשר קילומטרים", הסביר ג'נס ריטר (Jens Ritter), מנכ"ל לופטהנזה בהשקת 'סוויטת המחלקה הראשונה פלוס' בברלין, ב-28 בפברואר. "המוצר אלגריס מבטיח אינדיבידואליות, בלעדיות ושירות פרימיום לאורך כל מהלך הטיסה".

סוויטה גם במחלקת עסקים

לראשונה, נוסעים במחלקת עסקים יכולים ליהנות מסוויטה המציעה יותר נוחות ופרטיות הודות להפרדה מלאה ודלת הזזה. הנוסעים בשורות הראשונות יכולים ליהנות ממרחב אישי גדול, צג מסך בגודל של עד 27 אינץ' ואחסון גדול. כל סוויטה מציעה גם ארון בגדים ומיני בר אישי. ניתן לחבר בין שתי הסוויטות כך שאורחי מחלקת העסקים הטסים יחד יוכלו ליהנות מפרטיות מוחלטת.

עם "Allegris"  חופש הבחירה לנוסעי מחלקת עסקים מעולם לא היה טוב יותר. הנוסעים יכולים לבחור בין 6 אפשרויות הושבה, מיטה ארוכה במיוחד באורך 2.20 מטר, שטח ופינת עבודה נוספים, מושב לתינוק, או פשוט מושב אקסקלוסיבי ישירות ליד החלון. מושב כפול, שבו ניתן להחזיר את הקונסולה המרכזית כדי להפוך אותה למיטה זוגית, זמינה אף היא.

דפנות מושב גבוהים ומרווחים מספקים פרטיות רבה יותר בכל האפשרויות. המושבים ניתנים לשינוי למצב מיטה באורך כשני מטרים ומציעים גם מסכים ברזולוציה גבוהה (4K), שולחנות אוכל גדולים, טעינה אלחוטית ואוזניות מגינות רעשים. כל המושבים מצוידים גם במערכת חימום וקירור, המעניקה לנוסעים במחלקת עסקים את הגמישות לקבוע את הטמפרטורה שלהם. יחידת בקרה בגודל של טאבלט מספקת גישה לכל פונקציות הישיבה, התאורה, החימום/קירור והבידור. כל מושב נגיש ישירות מהמעבר.

לופטהנזה: סוויטת מחלקת עסקים. צילום לופטהנזה

מחלקת תיירים ופרימיום אקונומי משודרגות

מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה כבר הוצגה בחברת התעופה SWISS, באביב 2022. מושב ה"אלגריס" מציע יותר מרווח לרגליים והדום רגליים מתקפל. עם זאת, מכיוון שהוא ישולב במעטפת קשיחה, התאמתו לא תשפיע על הנוסעים בשורה מאחור. נוסעי מחלקת פרימיום אקונומי יקבלו גם ערכת נוחות המיוצרת מחומרים ברי קיימא.

עם הדור החדש של מוצרי "Allegris", לופטהנזה מציעה לנוסעיה בחירה מגוונת גם במחלקת התיירים. בעתיד תהיה לנוסעים אפשרות להזמין מושבים נוספים בשורות הראשונות המציעות יותר מרווח לרגליים, או מושב נוסף לידם.

מטוסי דור "אלגריס" תציע אפשרות בחירה משמעותית יותר במחלקת התיירים. צילום לופטהנזה

למעלה מ-80 מטוסי לופטהנזה מצוידים במוצר "אלגריס"

עם "Allegris", לופטהנזה תציג למעלה מ- 80 מטוסים, הכוללים מטוסי בואינג 787-9, מטוסי איירבוס A350 ומטוסי בואינג 777-9, שיטוסו למגוון יעדים ברחבי העולם. מטוסים הנמצאים בצי, כמו בואינג 747-8, יצוידו גם הם. השדרוג בו זמנית של חוויית הטיסה בכל המחלקות והחלפת יותר מ-27,000 מושבים הם ייחודיים בהיסטוריה של לופטהנזה. עד 2025, קבוצת לופטהנזה תשקיע 2.5 מיליארד יורו בשדרוג המוצרים ובשירות.

אסטרטגיה בת קיימא

קבוצת לופטהנזה נמצאת בעצומת מודרניזציה של הצי הגדול ביותר בתולדות החברה. עד שנת 2030, למעלה מ-200 מטוסים חדשים לטווח קצר וארוך יצטרפו לחברות התעופה של הקבוצה, מה שיאפשר לקבוצת לופטהנזה להפחית משמעותית את פליטת ה-CO2 הממוצעת. המטוס האולטרה-מודרני "דרימליינר" לטווח ארוך, יצרוך בממוצע רק כ-2.5 ליטר דלק סילוני לנוסע ל-100 קילומטרים טיסה , כ- 30% פחות מהדגם הקודם.

המפתחים התמקדו גם בהיבטי קיימות בפיתוח המוצר של "אלגריס". נעשה שימוש בחומרים הניתנים למחזור עבור כל 27,000 המושבים, כמו גם עבור שמיכות, כריות וכיסויים.

קבוצת לופטהנזה הציבה לעצמה יעדים שאפתניים להגנת האקלים ומטרתה להגיע למאזן CO₂ ניטרלי עד 2050. כבר עד 2030, קבוצת התעופה רוצה להפחית בחצי את פליטת  ה- CO₂ נטו שלה, בהשוואה ל-2019, באמצעות צעדי הפחתה ופיצוי. מפת הדרכים לצמצום עד 2030 אושרה בשנת 2022 על ידי יוזמת המטרות המודעות העצמאיות (SBTi).

Exit mobile version