Site icon IAS

הכי טעים: הכין את הפאד-תאי המושלם בארץ, וזכה בטיול זוגי לתאילנד

הזוכה בתחרות - פטריק סלמה, מקבל את הפרס. צילום צילום באדיבות לשכת התיירות של תאילנד בישראל

מי לא אוהב אוכל תאילנדי? כולם אוהבים ואין צורך לקום, כי יש לנו כבר זוכה… פטריק סלמה מכרמיאל, חובב בישול תאילנדי, הוא הזוכה ב"תחרות הפאד תאי" הראשונה בישראל, שנערכה ב- 16 ביוני, ויטוס לטיול בתאילנד – מתנת חברת אל על ומלון Outrigger Surin Beach באי פוקט.

בתחרות, שנערכה ב"פגודה התאילנדית" ביער בן שמן, הגישו 27 חובבי המטבח התאילנדי, מקצוענים וחובבים, את גרסתם למנת הפאד-תאי המושלמת, ו-6 שופטים, ביניהם בכירי המסעדנות התאילנדית בישראל, בחרו מתוכם את שלושת הזוכים המצטיינים. בנוסף לאכילת הרבה פאד-תאי, נהנו אורחי האירוע מכל הטוב שיש לתרבות התאילנדית להציע: מי קוקוס עם המון קרח, הדגמת אגרוף תאילנדי עם אלופת העולם, הישראלית נילי בלוק, ופינת יצירה תאילנדית לילדים.

התחרות נערכה בחסות שגרירות תאילנד בישראל, קק"ל, חברת אל על ולשכת התיירות של תאילנד בישראל. הזוכים במקומות השני והשלישי זכו ב-3 לילות למשפחה במלון  Santiburi באי קו סאמוי, וב-2 לילות במלון The Nai Harn הרומנטי בפוקט.

דב קלמן, נציג לשכת התיירות של תאילנד בישראל, אמר: "האוכל התאילנדי כובש יותר ויותר לבבות של ישראלים, שחזרו מתאילנד לאחר שהתאהבו בה ובטעמיה. התחרות, שנערכה במקום הכי תאילנדי בישראל – הפגודה ביער בן שמן, מתנת מלך תאילנד – היא חגיגה של הידידות האמיצה בין ישראל ותאילנד, שכמו ב'פאד תאי' יש בה שילוב של הנאה חריפה ומתוקה, קלילות והרבה חיוכים".

האירוע ממעוף ציפור: הפגודה התאילנדית ביער בן שמן. צילום באדיבות לשכת התיירות של תאילנד בישראל
Exit mobile version