Site icon IAS

הזום של בתי המלון: "דלפק הקבלה דרך שיחת וידאו"

אורחת המלון מתקשרת עם פקידת הקבלה באמצעות זום. צילום מאסטר-מיינד

בימים אלו כלל בתי העסק מתחילים לחזור לעבודה ונדרשים להסתגל ל"תו הסגול", סטארט-אפ ישראלי מייתר את הצורך בפקיד קבלה ומאפשר לתת את כלל שירותי הקבלה דרך שיחת וידאו:

חברת מאסטר-מיינד (master-mind.co) מספקים שירותי קבלה באמצעות צוות של פקידות קבלה שיושבות מעבר לים, השירות מתבצע על ידי תוכנת תקשורת הדומה ל"זום" ומועבר בווידאו כך שהאורח רואה את פקידת הקבלה בזמן השיחה.

בבית המלון מותקן טאבלט שעליו אפליקציית התקשורת של מאסטר-מיינד וכאשר האורח מעוניין ליצור קשר עם פקידת הקבלה הוא רק צריך לחץ על "חייג לקבלה" ופקידת הקבלה מופיעה מולו בלייב: https://bit.ly/35vOq7d

פקידת הקבלה נותנת מענה כולל:
הקבלה דרך שיחת וידאו. צילום מאסטר-מיינד
המערכת של מאסטר-מיינד משלבת מגע אנושי יחד עם טכנולוגיה ומציגה יתרונות רבים:

בנוסף ליתרונות הנ"ל המוצר של מאסטר-מיינד חוסך כ-75% מעלויות הקבלה ומאפשר לבית המלון להפעיל קבלה 24/7 ללא הכשרת צוות כאשר הציוד, הצוות והשירות מסופקים על ידי החברה.

ניתן לראות סרטון הדגמה ולהירשם לקבלת פרטים נוספים באתר החברה:  master-mind.co

או במייל: info@master-mind.co

Exit mobile version