Site icon IAS

הושקה הטיסה הראשונה של וויזאייר מאבו דאבי לתל אביב. היה מרגש!

גזירת הסרט בטקס החגיגי של השקת הטיסה הראשונה. צילום שוש להב

שדה התעופה בן גוריון עדיין שקט ותנועת הנוסעים בו דלילה, אך את ההתרגשות שהתעוררה היום (א') בשעות הצהריים המוקדמים, אפשר היה לחוש בכל טרמינל 3… בו התרחשה חתיכת היסטוריה: הושקה הטיסה הראשונה של וויזאייר (Wizz Air) מאבו דאבי לתל אביב.

Wizz Air Abu Dhabi, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, נחתה לראשונה בישראל ופתחה באופן רשמי את הקו בין אבו דאבי לתל אביב. ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר וויזאייר ובאפליקציית Wizz – החל מ-89 שקלים בלבד. הקו החדש בין המדינות יכלול 3 טיסות שבועיות באפריל, ויתרחב לטיסה יומית החל מה-1 במאי. הקו החדש יהווה אופציה נוספת למטיילים הישראלים לבקר במקומות האייקוניים שמציעות אבו דאבי ודובאי.

ניצבים לתצלום החגיגי בטקס ההשקה המרגש. צילום שוש להב

קייס וואן שייק, מנכ"ל וויזאייר אבו דאבי, אמר בטקס השקת הקו בנתב"ג: "אנו נרגשים לקראת הנחיתה הראשונה שלנו בתל אביב. החיבור בין המדינות הינו אירוע היסטורי, שיוצר אפשרויות חדשות למטיילים, לטוס במחירים אטרקטיביים, והזדמנויות חדשות לתעשיות התיירות של אבו דאבי וישראל".

צי המטוסים בבסיס באבו דאבי מכיל את האיירבאס A321neo החדש – המטוס בעל השפעה הסביבתית הנמוכה ביותר מבין כל המתחרים באזור. בהתאם למדיניות הסביבתית המוקפדת של החברה, הצוות והנוסעים מחוייבים לעטות מסיכה לכל אורך הטיסה, בנוסף לשאר אמצעי ההיגיינה של החברה.
בנוסף, עבור טיסה ללא חששות – הנוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם, ללא קשר לנסיבות. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו.

מטוס חדיש מרווח ומצוחצח. צילום שוש להב

אודות וויז אייר

Wizz Air היא חברת הלואו-קוסט הגדולה במרכז ומזרח אירופה. החברה מפעילה צי של 137 מטוסים מסוג איירבוס A320 איירבוס A321 ואיירבוס A321neo. מאז טיסת הבכורה של Wizz Air מתל אביב לבודפשט, החברה ממשיכה לשלב קווים חדשים בהתאם לצרכי הלקוחות. לאחר 6 שנים של פעילות מוצלחת בישראל, Wizz Air הינה הבחירה של למעלה מ-1.5 מיליון נוסעים מישראל ואליה, הנהנים מהשירות, המחירים האטרקטיביים וממערכת הזמנות נגישה וידידותית.

Follow us on Instagram: @wizzair

Follow us on Facebook: @wizzair

Follow us on Twitter: @wizzair

הטיסה ההיסטורית של Wizz Air מאבו דאבי לתל אביב, נחתה בנמל תעופה ב.ג. צילום יח"צ

הערות נוספות

כל טיסות וויזאייר מתבצעות עם מטוסי ה-A320 (180 מושבים), ה-A321 (230 מושבים), ה-Airbus A320neo (186) וה-Airbus A321neo (239).

* וויזאייר מציעה מגוון רחב של אמצעי היגיינה מתקדמים: נוסעים וצוות המטוס מחויבים לעטות מסכות. צוות המטוס מחויבים גם לעטות כפפות. רכישות על המטוס נעשות בתשלום ללא מגע. נוסעים מתבקשים לשמור על ריחוק סביבתי והחברה מעודדת את לקוחותיה לרכוש תוספות לפני הטיסה עצמה.

* מסנני אוויר HEPA שמותקנים במטוסי וויזאייר לוכדים 99.97% מהווירוסים והבקטריות שיש באוויר. זה מצטרף ללוח זמני ניקיון המטוסים היומי של החברה, כאשר כל מטוסי החברה עוברים גם חיטוי במהלך הלילה.

* מידע נוסף על אמצעי הבריאות וההיגיינה של החברה ניתן לקרוא כאן

* עבור תמונות של המטוסים, הצוות וספריית הלוגואים, ניתן לבקר כאן

Exit mobile version