Site icon IAS

הונג קונג איירליינס ואל על חתמו על הסכם קוד שר

משמאל: וואנג ליה,סגן נשיא ומנכ"ל הונג קונג איירליינס מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים באל על ברגע חתימת ההסכם. צילום יחצ

משמאל: וואנג ליה, סגן נשיא ומנכ"ל הונג קונג איירליינס ומיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים באל על בחתימת ההסכם. צילום יח"צ

הונג קונג איירליינס ואל על חתמו על הסכם קוד שר, בכפוף לאישור הרגולטורים. הונג קונג איירליינס תציב את קוד החברה "HX" בטיסות אל על מהונג קונג לתל אביב ואל על תציב את קוד החברה "LY"  בטיסות הונג קונג איירליינס מהרכזת ( HUB) הונג קונג  לאוקלנד שבניו זילנד, טוקיו ביפן וסיאול בדרום קוריאה.

אל על: 6 טיסות שבועיות להונג קונג

חברת התעופה אל על מפעילה כיום 6 טיסות שבועיות מתל אביב להונג קונג באמצעות מטוס דרימליינר, בואינג 787-9 בתצורת 3 מחלקות: 32 מושבים במחלקת עסקים, 28 מושבים בפרימיום אקונומי ו-222 מושבים במחלקת תיירים.

ההסכם החדש יאפשר לאל על להציע לקהל לקוחותיה טיסות המשך מהונג קונג ליעדים נוספים, כאמור, בניו זילנד (אוקלנד), יפן (טוקיו-נריטה ואוסקה) וקוריאה הדרומית (סיאול). הונג קונג איירליינס מפעילה כיום 5 טיסות שבועיות לניו זילנד וטיסות יומיות למגוון יעדים נוספים באסיה.

לקוחות אל על שיטוסו במחלקת עסקים בחברת התעופה ההונג קונגית, ייהנו מכניסה חופשית לטרקלין הדגל של החברה בהונג קונג (Club Autus) הכולל מקלחות ומבחר עשיר של תפריט מזון ומשקאות.

וואנג ליה (Wang Liya), סגן נשיא ומנכ"ל הונג קונג איירליינס אמר: "אנו מקבלים בברכה את אל על כשותפה להסכם הקוד שר, מה שמדגיש את מחויבותנו להציע יעדים חדשים לקהל לקוחותינו. אנו נרגשים לצרף את תל אביב התוססת לרשת קווי התעופה באמצעות טיסות אל על ויחד עם זאת אנו מצפים לקבל בברכה את נוסעי אל על בטיסות המשך מהונג קונג למגוון רחב של יעדים".

מטוס איירבוס A350 של הונג קונג איירליינס. צילום יח"צ

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל למסחר וקשרים תעופתיים באל על, הוסיף כי  "בעזרת הסכם הקוד שר נציע לנוסעי אל על טיסות המשך מהרכזת בהונג קונג ליעדים נוספים באזור. אנו נרגשים מההזדמנות לחתום על הסכם קוד שר עם חברת דינמית כמו הונג קונג איירליינס."

הונג קונג איירליינס

חברת תעופה סדירה שהוקמה בשנת 2006 ומשרדיה המרכזיים ממוקמים בהונג קונג. היא מפעילה טיסות ל-40 יעדים ברחבי אסיה פסיפיק וצפון אמריקה. חתומה על שיתופי פעולה והסכמי קוד שר עם מספר גדול של חברות תעופה.

צי המטוסים שברשותה הוא מהצעירים בעולם וזכתה להכרה בינלאומית בדרוג 4 כוכבים ע"י Skytrax החל מ-2011.

לפרטים נוספים:  Discover the World – Israel , נציגת הונג קונג איירליינס בישראל.

Exit mobile version