Site icon IAS

ההרגלים של ישראלים היוצאים לחו"ל משתנים ומתפתחים

49% מהישראלים הנוסעים לחו"ל משלמים עם כרטיס אשראי . צילום ויזה

חברת כרטיסי האשראי Visa פרסמה היום ממצאי סקר (באמצעות 'מחקר הגל החדש')  חדש שבדק מגמות בהיבטים השונים בהתנהגות התייר הישראלי במחצית השנייה של 2022. הסקר של Visa , שנערך באמצעות מכון מחקר הגל החדש, בקרב 550 ישראליים בגילאי 18 ומעלה, בחן את הרגלי התשלום של הישראלים לפני, תוך כדי ואחרי הטיול . בחלקו, משווה הסקר החדש את התנהגות הישראליים לתוצאותיו של סקר קודם  שערכה Visa –  Global Travel Intentions (GTI) שנערך בשנת 2018.

מהסקר עולה כי הישראלים מעדיפים נסיעות קצרות יותר  – על פי הממצאים ממוצע ימי השהות בחו"ל בשנת 2018 עמד על 8.9, בעוד עתה הוא עומד על 6.5 ימים, ירידה של 27%.

ממצאי הסקר חושפים שהסתמכות הישראלים על טכנולוגיות הולכת וגדלה. בתחום התשלומים, 49% מהנוסעים משלמים עם כרטיס אשראי פיזי או באמצעות ארנק דיגיטלי. מנגד, השימוש במזומן פוחת – רק 47% משתמשים כיום במזומן, בהשוואה ל-57% בשנת 2018. נתון מעניין נוסף הוא ש- 37% מהנשאלים מציינים שאחד השימושים המרכזיים בטלפון הסלולרי בעת השהות בחול הוא ביצוע תשלומים והעברות כספים.

נתונים מעניינים נוספים שעלו בסקר:  63% משתמשים באתרי המלונות והלנות הפרטיות לצורך הנסיעה, 48% משתמשים באתרי השוואת מחירים ו- 40% משתמשים באתרי און ליין של סוכנויות הנסיעות. כמו כן, אחוז המשתמשים באפליקציות נסיעות, ניידות וניווט בארץ היעד עלה משמעותית  – מ-13% ב-2018 ל-27% ב-2022.

להלן מספר ממצאים נוספים:

סבי ווסילבה, סגנית נשיא ומנכ"לית Visa לישראל, יוון, קפריסין ומלטה, אמרה: ״הסקר מראה שהרגלי התשלום של הישראלים בחו"ל עברו שינוי בין 2018 ל-2022. המגפה גרמה לאימוץ מוגבר של תשלומים ללא מגע, תשלומי און ליין ותשלומים באמצעות הטלפון הסלולרי. כתוצאה מכך, עלה השימוש של ישראלים בכרטיס האשראי שלהם בעת שהותם בחו"ל. השימוש בכרטיס אשראי Visa  במהלך הנסיעה, בין אם הוא פיזי ובין אם הוא דיגיטלי (באמצעות ארנק אלקטרוני), מעניק לתיירים חוויה בטוחה, מאובטחת, שקופה ונוחה, ומונע את הטרחה של תשלום במזומן".

טיפים לתשלום בראש שקט במהלך הטיול

חפשו את הלוגו של Visa בכל מסופוני התשלום שבנקודות המכירה או במכשירי הכספומט על מנת לוודא ששהם מכבדים כרטיס אשראי Visa.

כרטיסי אשראי Visa נהנים מפריסה רחבה בעולם, והשימוש בכרטיסי Visa   בחו"ל מאפשר לנוסעים לשלם בצורה מהירה, מאובטחת וקלה במהלך הנסיעה שלהם, החל מביצוע ההזמנה וכלה ועד בעת ביצוע תשלומים בארץ היעד.

שימוש בכרטיסי Visa מייתר את הטרחה שבהמרת מזומנים הן לפני הנסיעה והן אחרי החזרה ארצה ומונע מצב בו כמויות גדולות של מזומן נותרות ללא שימוש אם הכסף אינו מומר בחזרה לשקלים.

שימוש בכרטיס אשראי VISA בכדי לעשות קניות ורכישות בחו"ל מוגן יותר. Visa  מציעה אבטחה, נוחות וקלות בעת תשלום בחו"ל. הדבר נחשב  לבטוח יותר מאשר נשיאת מזומן, והוא מגובה במדיניות Visa Zero Liability Policy המבטיחה שבעלי כרטיסים לא ישאו באחריות לחיובים לא מורשים בחשבונם בעת רכישה בחו"ל.

Exit mobile version