Site icon IAS

ההפתעה המרגשת שהכינו לנועה קירל באל על

מימין: עומרי כהן, דינה בן-טל גננסיה ונועה קירל. צילום דוברות אל על

לקראת יציאת המשלחת הישראלית לאירוויזיון, שתמריא בטיסה מיוחדת של אל על לליברפול בעוד כשבועיים, הגיעה היום (א׳) נועה קירל לביקור מיוחד במשרדי אל על.

קירל קיימה סיור ברחבי הקמפוס של אל על בנתב״ג, ונפגשה עם עובדי אל על באגפים השונים. בסיור מיוחד שערכו לה במוקד השירות הטלפוני, ובמוקד קשרי הלקוחות פגשה נועה את מנכ״לית החברה, דינה בן-טל גננסיה, ואת המשנה למנכ״ל עומרי כהן.

גולת הכותרת של הביקור הייתה הפתעה גדולה ומרגשת שחיכתה לנועה ברחבת המטוסים – מדבקה מיוחדת של יוניקורן שהודבקה במיוחד על המטוס שיטיס את המשלחת לליברפול בסוף החודש. על המטוס הודבקה מדבקה תעופתית מיוחדת עליה כתוב ״GOOD LUCK Noa KirEL PhenomenAL”.

נועה קירל על רקע המדבקה המיוחדת של יוניקורן. צילום דוברות אל על

מדובר בהליך מורכב שאורך כ-4 שבועות, וכולל עשרות אנשים שמעורבים בו. המדבקה המיוחדת מותאמת לגוף המטוס וצריכה לעמוד בכמה תנאים – מהירות גבוהה, הפרשי טמפ׳ קיצוניים בין גובה השיוט לבין הטמפ׳ בקרקע, ייצור מחומר מיוחד שלא יפריע לזרימה האווירודינמית וכו׳.

מהנדסי אל על ביצעו שרטוטים מיוחדים ומדויקים מראש, כדי לוודא שהמדבקה תואמת את גוף המטוס. דרך ההדבקה המיוחדת של המדבקה כוללת שימוש בדבק מותאם, והאיזור עובר ניקוי עם חומרים מיוחדים כדי שהלכלוך לא ידבק לדבק. הורדת המדבקה נעשית בשיטה ייחודית עם מכשיר שמשלב קיטור וחום גבוה, וכך מקלפים אותה.

חברת אל על גאה להיות המלווה של המשלחת הישראלית לאירוויזיון ומאחלת הצלחה רבה לנועה קירל הפנומנלית!

Exit mobile version