Site icon IAS

הגרין גלוב הוענק שוב למועצת התיירות הלאומית של גרמניה

טירת שוורין שבוורין, גרמניה, . צילום Depositphotos

מועצת התיירות הלאומית של גרמניה (German National Tourist Board -GNTB) זוכה זו הפעם העשירית ברציפות בהסמכה היוקרתית של גרין גלוב (Green Globe) לשנת 2022/2023 , הסטנדרט הגבוה ביותר ומוגדרת כעת "חברה בדרגת פלטינה".

פטרה הדורפר (Petra Hedorfer), יו"ר מועצת המנהלים של GNTB: "התיירות מאותגרת במיוחד לתרום את תרומתה להשגת היעד של 1.5 מעלות (הגבלת ההתחממות הגלובלית ל-1.5 מעלות צלזיוס) ויעדי הפיתוח בר קיימא (SDGs). במשך יותר מעשור, אסטרטגיית הקיימות שלנו התמקדה בכוונה לא רק בשיווק ממוקד של הצעות בר-קיימא והעברת ידע בין תעשיית הנסיעות הבינלאומית לשותפים בתעשיית התיירות בגרמניה, אך גם באוריינטציה בת-קיימא עקבית של העבודה התפעולית שלנו".

בשנת 2022, המועצה שוב הרחיבה את מחויבותה לקיימות עם יוזמות ופרויקטים רבים. התמקדות אחת הייתה קידום מטרות פיתוח בר קיימא (SDG) ואופטימיזציה בכל תחומי החברה עם הנחיות פעולה קונקרטיות, למשל עם כרטיס ניקוד מאזן לקביעת ביצועי הקיימות של אירועים. הפליטות נרשמות כעת בסקירת הביצועים הדיגיטלית של החברה. לצורך כך התקיימו סדנאות והדרכות עם כל העובדים.

במהלך יום התיירות בר-קיימא הראשון בספטמבר 2022, שותפי GNTB קיבלו הדרכה ליוזמות שלהם בדיונים עם מומחים ידועים, בעלי עניין ומקבלי החלטות. בנוסף, ה-GNTB הציגה לראשונה בשנה שעברה דוח התקדמות על גישת השיווק בר-קיימא שלה.

הונברג גרמניה. צילום Depositphotos

רקע כללי

הסמכה של גרין גלובתקן ההסמכה של Green Globe הוא תהליך הסמכה עולמי ידוע במיוחד בתעשיית התיירות והנסיעות. על המשתתפים לתעד את פעילותם בתחומי ניהול בר-קיימא, חברתי, כלכלי, מורשת תרבותית וסביבה במערכת הגלובוס הירוק. מבקר בלתי תלוי ומוסמך מעריך את החברה וכותב את המלצתו באתר.

מועצת התיירות הלאומית של גרמניה (GNTB)פועלת מטעם המשרד הפדרלי לענייני כלכלה ואקלים לייצג את גרמניה כיעד תיירותי וממומנת על ידי המשרד בהתאם להחלטה שהתקבלה על ידי הבונדסטאג הגרמני. בשיתוף פעולה הדוק עם תעשיית הנסיעות הגרמנית ושותפים במגזר הפרטי ואיגודי מסחר, ה-GNTB מפתחת אסטרטגיות וקמפיינים שיווקיים כדי לקדם את התדמית החיובית של גרמניה בחו"ל כיעד תיירותי ולעודד תיירים לבקר במדינה.

תחומי הפעולה האסטרטגיים העיקריים של ה-GNTB הם:

– פיתוח תוכניות פעולה על בסיס מחקרי שוק ממוקדים וניתוח מתמשך של ביקוש לקוחות ספציפי לשוק (סינוס מיליוני).

-תמיכה בענף הנסיעות, הנשלט על ידי עסקים קטנים ובינוניים, באמצעות ניהול קשרים ושיתוף ידע.

– העלאת המודעות למותג Destination Germany ושיפור פרופיל המותג תוך התמקדות בקיימות והפחתת שינויי אקלים.

פסאו בדרום גרמניה. אירופה היא אזור התיירות הגדול בעולם. צילום עירית רוזנבלום

התמקדות בקיימות ודיגיטליזציה

ה-GNTB מקדם את התיירות העתידית בהתאם למטרות ממשלת גרמניה. ההתמקדות כאן היא על קיימות ודיגיטליזציה.

כדי להפוך את התיירות הנכנסת לבת קיימא ותחרותית יותר, המועצה פועלת לפי אסטרטגיה המשלבת שיתוף ידע עם שותפים חיצוניים ואסטרטגיית תקשורת תומכת עם יוזמת הקיימות הפנימית שלנו. ה-GNTB ממצב את גרמניה כיעד בר-קיימא ומכיל בשוק הנסיעות הבינלאומי.

ה-GNTB היא חלוצה בכל הנוגע לשימוש בטכנולוגיות סוחפות (מציאות וירטואלית, רבודה ומעורבת), עוזרות קוליות וממשקי שיחה אחרים, ויישומי בינה מלאכותית כמו צ'טבוטים. כדי להבטיח שהצעות התיירות יהיו גלויות בפלטפורמות שיווק מבוססות בינה מלאכותית, ה-GNTB מרכז את פרויקט גרף הנתונים/ידע הפתוח של תעשיית התיירות הגרמנית. ל-GNTB יש 25 סוכנויות בינלאומיות שהיא מנהלת מהמשרד הראשי שלה בפרנקפורט.

Exit mobile version