Site icon IAS

הגיע הזמן לגלות מחדש את הונג קונג

מבט על העיר הונג קונג. צילום freepik

ממשלת הונג קונג ביטלה את הדרישה האוסרת מנוסעים בינלאומיים לבקר במסעדות וברים בשלושת הימים הראשונים להגעתם (הסרת הקוד האדום והדרישה לניטור עצמי), זאת לאחר שב-26 בספטמבר 2022 הודיעה גם על סיום ההנחיה המחייבת בידוד חובה של נוסעים בינלאומיים הנכנסים למדינה.

4 צעדים הנדרשים לבקר בהונג קונג

1.כל הנוסעים המגיעים להונג קונג נדרשים למלא טופס הצהרת בריאות מקוון באתר משרד התיירות (https://www.chp.gov.hk/hdf/) ולצרף גם בדיקת אנטיגן מהירה (RAT) שלילית עד 24 שעות לפני מועד ההגעה להונג קונג. הבדיקה יכולה להתבצע על ידי הנוסע או מוסדית. המערכת תנפיק קוד QR ירוק שתוצג בעת ביצוע צ'ק אין לטיסה לצורך אימות על ידי חברת התעופה וכמו כן יש להציגו גם לצוות בקרת הגבולות עם ההגעה לנמל התעופה. הקוד תקף למשך 96 שעות.

2.כל הנוסעים הזרים מגיל 12 ומעלה נדרשים להיות מחוסנים במלואו וידווחו על כך בטופס הצהרת הבריאות.

3.עם ההגעה לנמל התעופה הנוסעים יבצעו בדיקת טמפרטורה ואלו שנמצאו עם תסמינים יופנו למשרד הבריאות להמשך טיפול. בנוסף, הנוסעים יבצעו בדיקת PCR ולא ידרשו להמתין לתוצאות הבדיקה. נוסעים שיקבלו תוצאה שלילית יקבלו קוד כחול באפליקציית הבריאות שלהם ויוכלו לנוע בחופשיות.

4.כל הנוסעים ידרשו לעבור בדיקת PCR נוספת ביום השלישי להגעתם. בנוסף הם ידרשו גם לבצע בדיקת אנטיגן מהירה במהלך 5 הימים הראשונים בהונג קונג. בנוסף, יש להציג תעודת מתחסן בכניסה למסעדות, ברים ומקומות בילוי בעיר.

Exit mobile version