Site icon IAS

הגושרים מלון בטבע: גן עדן לחופשה בלב הטבע

חדרי המלון טובלים ביפי הטבע. צילום הגושרים מלון בטבע

הקיץ הוא העונה לעלות לגליל העליון ולהתארח במקום שבו הטבע משתלב במרחבי המלון – 'הגושרים מלון בטבע', השוכן בקיבוץ הגושרים בגליל העליון, מציע חופשות למשפחות וילדים בחודשי הקיץ, יולי ואוגוסט, החופש הגדול, על פי תקן התו הסגול. גן עדן לחופשה בלב הטבע, ממוקם באזור טבעי ונרחב, המשרה אוירה קסומה, באוויר הנקי והבטוח. שטח המלון והחדרים, מוקף בפלגי מים טבעיים של נחל הדן, מעיינות ציוריים, חורש סבוך הטובל במרחבי דשא ירוקים, צל עצים, שבילי הליכה מוסדרים החוצים את זרימת הנחל, כאשר הטבע משתלב בחדרי המלון המעוצבים בסגנונות שונים.

"הגושרים מלון בטבע" מציע במסגרת חופשת קיץ גלילית, שלל פעילויות מודרכות לכל המשפחה, בהתאם לכללי ההיגיינה והמרחק על פי תקן התו הסגול, ביניהם: סדנת זוחלים – על חייהם של הזוחלים, כולל אפשרות ללטפם; קומזיץ עם תפוחי אדמה, מרשמלו, תה צמחים ושירים; סיורים מודרכים לרפת קורלנדר במושב בית הלל, עם חליבת פרות והאכלת עגלים; סיור עם הפסל אריה אשכנזי, המספר על יצירותיו המוצבות בגן הפסלים שבמלון; הישרדות – תחרות ספורטיבית בין שבטים של הילדים; מופע קסמים וג'אגלינג; הקרנת סרט לילדים; מופע קרקס וליצנות; סדנת תיפוף ועוד. כל הפעילויות והמופעים ללא תשלום עבור אורחי המלון. בנוסף, לאחרונה הוסדר תוואי נחל חדש בקיבוץ, לצד אגם להשתכשכות הממוקם בסמוך למלון.

תוואי נחל ואגם חדש בקיבוץ. צילום הגושרים מלון בטבע

"הגושרים מלון בטבע" דוגל ומקדם בכל תכניו אורח חיים בריא, ספורט ותזונה נכונה. אורחי המלון ייהנו בחודשי הקיץ מפעילויות ספורט, בלב הטבע ובמרכז הספורט והבריאות של המלון, הכולל חדרי כושר עם צוות מאמנים מיומן ומקצועי המעניק יחס אישי, אולם כדורסל, סקווטש ושתי בריכות שחיה – מקורה וחיצונית. במסעדת המלון, יגיש שף שי לוינשטיין את תפריט הקיץ המעניק חוויה קולינרית גלילית בריאה, עם מטעמים על טהרת חומרי הגלם המשובחים של הגליל ופירות העונה, בדגש על מזון בריא ותפריט שנותן מענה לכל סוגי הסועדים: צמחוני, טבעוני, ללא גלוטן, ואלרגנים אחרים, לצד קינוחים מקונדיטוריית המלון.

הארוחות מוגשות על פי תקן התו הסגול, על ידי צוות מסעדת המלון באופן ישיר לצלחת האורח, ללא כל מגע, וכן חלק מהמנות מוגשות ארוזות.

תפריט קיץ בריא וטעים. צילום הגושרים מלון בטבע

ספא "פיורינה" שבמלון יפתח בהמשך על פי הנחיות משרד הבריאות, בו מגוון טיפולים מרחבי העולם, סאונה יבשה, כיור פתיתי שלג, חמאם טורקי וג'קוזי חיצוני. במלון מוצגות תערוכות מתחלפות, בימים אלה מוצגת תערוכת: "רגעי טבע בגליל"- של מועדון הצילום שהקים אבי הירשפלד, צלם הטבע הידוע. לאורחי המלון הנחה מיוחדת בשייט קייקים באתר "קייקי מעין הגושרים" הסמוך למלון. בנוסף, בקרבת המלון נמצאות שמורות טבע: החולה, הבניאס, תל דן, נחל עיון ונחל שניר-חצבאני. "הגושרים מלון בטבע" מציע 184 חדרים בסגנונות שונים, אגף בוטיק ומתחם סוויטות פרימיום חדש.

מחירים:

יוני – לינה וארוחת בוקר: באמצע שבוע החל מ- 950 ₪ לזוג. סופ"ש החל מ- 1000 ₪ לזוג.

יולי – לינה וארוחת בוקר: באמצע שבוע החל מ- 1040 ₪ לזוג. סופ"ש החל מ- 1205 ₪ לזוג.

אוגוסט – לינה וארוחת בוקר לזוג: החל מ- 1510 ₪ אמצ"ש וסופ"ש.

'הגושרים מלון בטבע' פועל על פי תקן 'התו הסגול', כללי ההיגיינה המחמירים ביותר ושמירת המרחק בין הנופשים בכל מרחבי המלון. לפרטים: הגושרים מלון בטבע – 6816001- 04, www.hagoshrim-hotel.co.il

Exit mobile version