Site icon IAS

"הגדלנו את הצוות האחראי על החזרי כספים"

מטוס אייר פראנס. צילום יח"צ

מנכ"לית חברת אייר פראנס, אן ריגאל (Anne Rigail), פנתה היום (ג' ה-06 בספטמבר) במכתב ללקוחות החברה בו ציינה כי פעילות החברה צנחה בשיעור של כ-70% והחזרה לשגרה עדיין מוגבלת לטיסות שפעלו בחודשים יולי- אוגוסט בעיקר בצרפת ובאירופה.

"מאז תחילת משבר זה אני יודעת שסבלנותם של רבים מכם הועמדה למבחן בנוגע לבקשות להחזר כספי ושוברי אשראי לטיסות עתידיות. הגדלנו את מספר העובדים שאחראי על ההחזרים, עם כ-700 אנשים המוקדשים אך ורק למשימה זו. טיפלנו בלמעלה משני מיליון בקשות והחזרנו 1.1 מיליארד אירו. עדיין לא הצלחנו להתמודד עם כל הבקשות שהוגשו, אך היו סמוכים ובטוחים כי הצוותים שלנו עושים כמיטב יכולתם להגיב בהקדם האפשרי."

אן ריגאל, מנכ"לית חברת אייר פראנס . צילום אייר פראנס

מנכ"לית אייר פראנס הוסיפה וציינה כי היא מודעת לחלוטין לכך שהמשבר שינה הרגלים, וכי חוסר היציבות של המצב עלול לגרום לנוסעים להסתייג מלטוס. כמענה לכך היא ציינה: "כדי להבטיח שאתם מוגנים לחלוטין וכדי לאפשר לכם לנהל את ההזמנות בביטחון מלא, מדיניות המכירות שלנו השתנתה, בהתאם לציפיות שלכם: אם עליכם לבטל את נסיעתכם מכל סיבה שהיא, תוכלו לבקש שובר אשראי להחזר כספי או לשנות את הזמנתכם ללא עלות נוספת. לבדיקת התנאים והדרישות הקשורות לטיול שלכם, היכנסו לאתר airfrance.traveldoc.aero, שם ניתן מידע מעודכן כל הזמן שיעזור לכם להתכונן למסע שלכם."

אייר פראנס מפעילה טיסות ל -170 יעדים ברחבי העולם מ/אל פריז-שארל דה גול או פריז-אורלי, עם התחייבות לעמוד בדרישות הבריאות וההיגיינה המחמירות ביותר במהלך כל הטיסות במסגרת " Air France Protect".

Exit mobile version