Site icon IAS

האי פוקט יפתח לתיירים מחוסנים החל מה-1 ביולי 2021

האי פוקט- יעד פופולארי ואהוב על התיירים הישראלים. צילום Depositphotos

רשות התיירות של תאילנד (TAT-The Tourism Authority of Thailand) הודיעה אתמול (שישי) כי פוקט יהיה היעד הראשון בתאילנד שיפתח מחדש למבקרים זרים מחוסנים ללא דרישת בידוד החל מה -1 ביולי 2021.

יוטאסאק ספסורן (Yuthasak Supasorn), העומד בראש רשות התיירות של תאילנד, אמר כי המרכז למנהל הכלכלה (CESA), בראשות ראש הממשלה, הגנרל פרייוט צ'אן-או-צ'ה (Prayut Chan-o-cha), אישר את התוכנית לפתיחת המדינה מחדש בשלבים כשפוקט יהיה יעד פיילוט.

החל מה -1 באפריל 2021, מטיילים זרים שחוסנו נגד COVID-19 יורשו לבקר בפוקט תחת בידוד של שבוע באזור ייעודי. כלומר, עליהם להישאר במלונם בשבעת הימים הראשונים ואז יורשו לעסוק בפעילויות תיירות פנאי באזורים מוגדרים. החל מה -1 ביולי 2021 יורשו מטיילים זרים מחוסנים לבקר בפוקט ללא בידוד. עם זאת, כל התיירים הזרים המעוניינים לבקר בפוקט בשני השלבים (אפריל ויולי) יידרשו להציג הוכחה שקיבלו שתי מנות חיסון לקורונה המוכר על ידי ארגון הבריאות העולמי (WHO).

מסמכים חיוניים אחרים כוללים אישור רפואי עם תוצאת מעבדה שלילית לקורונה (בדיקת RT-PCR), שהונפקה לא יותר מ- 72 שעות לפני היציאה; תעודת כניסה (COE-Certificate of Entry) שהונפקה על ידי השגרירות; אשרת כניסה תקפה או אישור כניסה חוזר ופוליסת ביטוח בריאות.

בנוסף, עם הגעתם של התיירים לשדה התעופה הבינלאומי בפוקט, הם יידרשו לעבור בדיקת קורונה –  PCR, ולהוריד את יישום המסלול והעקיבה שצוין כדי להבטיח שהם יבקרו רק באזורים המיועדים לכך.

יוטאסאק ספסורן אמר כי ה- CESA עשוי לשקול לבדוק את תוכנית הפתיחה המחודשת, תחת בידוד של  7 ימים גם במספר יעדים נוספים, שיכללו את קראבי, פאנג נגה, קו סמוי, פטאיה וצ'יאנג מאי.

"פוקט יהיה יעד הפיילוט שיבטל את דרישת הבידוד החל מה -1 ביולי, בעוד שיעדים אחרים עדיין ידרשו לבידוד של שבעה ימים. החל מהרבעון האחרון של השנה, הבידוד צפוי להיות מבוטל מכל שאר האזורים", הוסיף יוטאסאק ספסורן.

עם זאת, התוכנית לפתיחה מחודשת של פוקט לתיירים זרים מחוסנים בשלבים ממתינה להודעה רשמית. מומלץ למטיילים לברר בשגרירות תאילנד או בקונסוליה במדינתם לקבלת פרטים נוספים.

תאילנד התמודדה בצורה טובה עם משבר הקורונה ובמהלך המגפה נפטרו מקורונה 94 תושבים בלבד בהשוואה ל-6164 בישראל.

Exit mobile version