Site icon IAS

האירוע הקולינרי של השנה חוזר לדובאי: Cirque de Cuisine

האירוע הקולינרי של השנה ''Cirque de Cuisine בדובאי. צילום יח"צ

האירוע הקולינרי של השנה 'Cirque de Cuisine: מהדורת חג המולד', חוזר להתקיים בריזורט הנופש המרהיב אטלנטיס, דה פאלם בפעם השלישית, ושוב יציע למשתתפים מופעי בידור מרהיבים, משקאות ללא הגבלה וכמובן, גישה חופשית למסעדות הטובות ביותר בדובאי! ההייפ סביב האירוע נמצא כעת בשיאו, במיוחד מכיוון שבשנה שעברה כל הכרטיסים נחטפו תוך זמן קצר במיוחד, מה שהופך את החגיגה השנתית למצופה ביותר בקרב תיירים ומקומיים כאחד. מה בתפריט? מופעים אינטראקטיביים וסוחפים, 10 מסעדות עטורות פרסים ואקווריום – אחד מהגדולים בעולם.

'אכול ככל יכולתך': האירוע יפעל לפי קונספט של 'אכול ככל יכולתך': ארבע שעות של אושר צרוף בלי הפסקה, עם שמפניה הנמזגת באופן חופשי לגמרי. עם ההגעה לשדרות אטלנטיס, דה פאלם, הסועדים יוכלו לנדוד ממסעדה למסעדה וליהנות ממנות הדגל שלהן, מגוון תחנות בישול בלייב, מזנוני בופה מפוארים ומופעים חיים. המסעדות המשתתפות יעמדו לרשותם של המשתתפים באופן בלעדי, ומכיוון שהן ממוקמות במרחק מקסימלי של שתי דקות זו מזו, האורחים יוכלו לפקוד כל אחת מהן בחופשיות מוחלטת.

האירוע הקולינרי של השנה "Cirque de Cuisine בדובאי. צילום יחצ

הקונספט הייחודי: הוא האירוע האולטימטיבי לפודיז וחסידי קולינריה באשר הם, המאפשר להתוודע לכמה מהמסעדות המובילות בעולם, בהן מסעדת Nobu של השף היפני המהולל נובו מטסוהיסה, Bread Street Kitchen & Bar ו-Street Pizza של השף-סלב גורדון רמזי, מסעדת Ossiano התת-ימית ועטורת הפרסים של השף כריס מאלון ועוד. בכניסה למתחם, תקבל את פניהם של המשתתפים שדרה מרהיבה ביופייה של עצי חג מולד מקושטים. התחנה הראשונה תהיה כדור שלג מזכוכית מלא בשלג וקישוטים שפשוט זועק לצילום סלפי, אך זה ממש לא הכול – בכל פינה במתחם האירוע תתקיים איזושהי התרחשות מלהיבה, בין אם זה מופע מהפנט, פעלולנים המאתגרים את חוקי המשיכה, או רקדנים לבושים בתחפושות אקסטרווגנטיות ברוח חג המולד.

הסועדים: אלה יוכלו לדלג בין המסעדות ולהרכיב לעצמם ארוחה מכמה מנות הדגל שלהן: אנטיפסטי של מסעדת Locatelli למנה ראשונה, דג הקוד המפורסם של Nobu או הביף וולינגטון המופתי של Bread Street Kitchen למנה עיקרית ועוד. חובבי על-האש מוזמנים לתפוס שולחן ב- Seafireוליהנות ממבחר סטייקים ופירות ים צלויים בגריל להבה. כמובן שאסור לשכוח להשאיר מקום לקינוח: אקווריום ה- Lost Chambers יספק חוויית קינוחים תת-ימית אולטימטיבית, עם תצוגה דרמטית של שלל מטעמים. שישה ברים שונים יגישו משקאות אלכוהוליים וקלים, בהם בר מרהיב שהוקם עבור האירוע במרכז השדרה, אשר יזרים למבקרים שמפניה ללא הגבלה ומגוון משקאות ייחודיים.

 Cirque de Cuisine: מהדורת חג המולד יתקיים ביום חמישי ה-9 בדצמבר בשעות 19:00-23:00. מכירת הכרטיסים המוקדמת נפתחה באפליקציית The Atlantis Circle, במחיר מיוחד של 505 דירהם (426 ₪) בלבד.

למידע נוסף: www.atlantis.com/dubai/membership/atlantis-circle

ריזורט הנופש המרהיב אטלנטיס, דה פאלם. צילום יח"צ

אודות מלון Atlantis, The Palm בדובאי

אטלנטיס הוא יעד הנופש ואתר הנופש הראשון באזור וממוקם במרכז סהר הדקל בדובאי. אתר הנופש הייחודי לחופי האוקינוס נפתח בספטמבר 2008 ומשתרע על פני 46 דונם, כולל מגוון של אטרקציות ימיות ואטרקציות בידוריות ופארק מים המשתרע על 22 דונם Atlantis Aquaventure. מתחם הנופש הוא ביתו של אחד מפארקי המים הגדולים בעולם ואחד מבתי הגידול הימיים באוויר הפתוח הגדולים ביותר, עם למעלה מ 65,000 בעלי חיים ימיים בלגונות ובתצוגות, כולל מתחם האקווריום בשםLost Chambers Aquarium – מתחם המכיל מבוך של מסדרונות ומעברים מתחת למים אשר מספקים מסע ב"אטלנטיס האבודה".

פארק המים Aquaventure מכיל כ 23.5 מיליון ליטר של מים המשמשים להנעת 105 מגלשות מים ואטרקציות מים מרגשות, כולל מספר מגלשות שוברות שיאים עולמיים ושני נהרות זורמים הכוללים גלי גאות ובריכות, ופעילויות כגון סירות מנוע. מפרץ הדולפינים – בית הגידול לשימור וחינוך דולפינים שאין שני לו ונקודת אריה הים, נוצרו בכדי לספק לאורחים הזדמנות של פעם בחיים להכיר וללמוד עוד על כמה מהיונקים הידידותיים ביותר בטבע. אתר הנופש מתגאה באוסף מרשים של חנויות בוטיק וחנויות יוקרה וכן אולמות וחדרי כנסים וישיבות.

מתחם הנופש אטלנטיס ידוע גם כיעד הקולינרי הנבחר באזור שבו האורחים יכולים לבחור מתוך אוסף של 29 מסעדות בעלות שם עולמי, כולל המסעדות: Bread Street Kitchen & Ba, Hakkasan, Nobu, Ronda Locatelli, Seafire Steakhouse & Bar, וכן המסעדה זוכת הפרסים Ossiano אשר נמצאת מתחת לפני הים.באתר הנופש  קיימת גם סצנת חיי לילה סוערת, עם מתחם הבילוי Wavehouse אשר מציע משהו עבור כל אחד, בעוד שמסעדת WHITE Beach & Restaurant היא המקום המושלם להירגעות מול נוף מרהיב של שקיעת השמש בים הערבי.

למידע נוסף אודות אטלנטיס בקרו ב: www.atlantis.com/dubai

Exit mobile version