Site icon IAS

דלתא איירליינס תשנע חיסוני קורונה ברחבי העולם

דלתא איירליינס תוביל חיסוני קןרונה. צילום יח"צ

עם מחסנים גדולים ומתקני קירור באטלנטה, דטרויט, לוס אנג'לס, ניו יורק-JFK וסיאטל, ורשת של 49 נמלי תעופה, המורשים להעברת תרופות ברחבי הגלובוס, לדלתא איירליינס היכולת לתמוך במשלוחי חיסונים בארה"ב ומסביב לעולם. בנוסף ליכולות משלוח חזקות פנים ארציות ולתמיכה בהפצה המהירה בארה"ב, לדלתא פונקציית הפצה גלובלית רחבה ומהירה בשיתוף עם אייר פרנס KLM מרטינאייר קרגו ווירג'ין אטלנטיק קרגו, המאפשרת הבטחת משלוח באופן מותאם ללקוחות הרשת הרחבה שלנו.

"הפצה אפקטיבית ומהירה של החיסונים עם קבלת האישורים הסופים היא אחד האלמנטים הקריטיים בבלימת הוירוס.", מסר רוב וולפול, סגן נשיא דלתא קרגו. "זו הסיבה בגינה יצרנו לפני מספר חודשים כוח משימה לחיסון בשיתוף עם מומחי רפואה ורוקחות, לבניית פתרונות מותאמים לתמיכה בתעשייה. לאחר משלוח מוצלח של חיסונים ניסיוניים במהלך הקיץ והסתיו אנו בטוחים ביכולתינו ועומדים מוכנים להבטיח שהחיסונים המאושרים יופצו באופן נרחב."

דלתא הציגה שיפורים לפרוטוקולי משלוח התרופות הקיימים לתמיכה בהפצה בטוחה ומהירה:

לדלתא ניסיון רב במשלוח חיסונים, והיא הייתה חברת תעופת הנוסעים האמריקנית הראשונה שקיבלה את ההסמכה ללוגיסטיקה של העברת תרופות מאת 'מרכז המצוינות של המעריכים העצמאיים' (CEIV) של ארגון חברות התעופה הבינלאומי יאט"א במשרדי המטה שלנו במחסני החברה באטלנטה. אנו כבר מציעים ארבע אפשרויות למשלוחים פרמצבטיים, המותאמות לדרישות הטמפרטורה הספציפיות הנחוצות לחיסונים והמבטיחים את הישמרותם של התכשירים בשלמות לכל אורך המסע.

Exit mobile version