Site icon IAS

דלתא איירליינס מקימה חטיבת ניקיון גלובלית

חיטוי מטוס דלתא איירליינס. צילום יח"צ

דלתא איירליינס מקימה את חטיבת הניקיון הגלובלית הראשונה בתעשיית התעופה. זוהי מחלקה חדשה בארגון חוויית הלקוח, המוקדשת לחדשנות ופיתוח הסטנדרטים של הניקיון הגבוהים ממילא.

בשלושת החודשים שחלפו מאז שהמגיפה העולמית השפיעה באופן דרמטי על העולם, צוותים ברחבי דלתא הקימו, במהירות וביעילות, סטנדרט חדש של ניקיון לדלתא ולכל תעשיית התעופה.

מהלך אחרון זה הוא דרך ייחודית עבור המוביל העולמי להמשיך ולהביא להתמקדות במאמצי הניקיון – כחלק ממעטפות ההגנה שדלתא מציעה לנוסעים.

"המהפך בתחום הניקיון אותו חווים הלקוחות כיום, הוא הבסיס עליו נבנית חווית הנסיעה העתידית של דלתא להנאת לקוחותינו". את הפעילות מוביל מייק מדירוס (Mike Medeiros), סגן נשיא האחראי על ניקיון גלובלי (Global Cleanliness).

"עד כה מייק היה המוביל האיתן בהתמקדות שלנו במהפך ובניקיון, ובאופן יעיל עבד עם כל הצוותים כדי לתאם את המאמצים העצומים שלנו בהיקפם הנדרש", אומר ביל לנטש (Bill Lentsch), המנהל הראשי האחראי על חווית הלקוח בדלתא. "צוות זה יביא את אותו המיקוד וההקפדה על ניקיון, שאנו ידועים בהם כשאנו פועלים לממש את ציפיות הלקוחות שלנו בכל הקשור לעניינים של ביצוע מבחינת זמן, שלימות וטיפול במטענים – כך שלקוחות יוכלו להרגיש בטוחים בבחירתם לטוס איתנו".

מטוס דלתא איירליינס. צילום:יח"צ

חטיבת 'הניקיון העולמי' תמשיך לפתח ולממש את הסטנדרטים של הניקיון ואת שיטות וניהול האיכות של דלתא, בכדי להבטיח חוויה בטוחה ומחוטאת באופן קבוע בכל המתקנים והמטוסים שלנו – הן לעובדים והן ללקוחות.

"אין דבר חשוב יותר מבריאותם ובטיחותם של עמיתנו ולקוחותינו", מוסיף מדירוס. "אני מצפה להביא לחידוש התהליכים שלנו ולהעלאת הסטנדרטים שלנו כך שכל לקוח בכל טיסה ירגיש בטוח בבחירתו לטוס עם דלתא".

לסרטון  וידאו : לחצו כאן

Exit mobile version