Site icon IAS

דלתא איירליינס מעצימה את אסטרטגית השותפות הגלובלית

מטוס איירבוס A330-900neo של דלתא איירליינס. צילום דלתא

בתקופה שקדמה למגפה, דלתא השיגה צמיחת שיא בינלאומית כתוצאה משילוב של צמיחה אורגנית יחד עם רשת השותפים הגלובלית שלה. במהלך 10 השנים האחרונות, בנתה דלתא שותפויות מובילות בענף עם חברות דגל ברחבי אירופה, אסיה ואמריקה הלטינית ועם חזרת הביקוש לנסיעות בינלאומיות, הקישוריות, הרלוונטיות והיקף הרשת הגלובלית של דלתא עם שותפיה נותרו קריטיים להמשך ההצלחה.

"השקעות אסטרטגיות אלו בשותפינו ישנו את יכולתנו לשפר נסיעות עבור לקוחותינו, ויאפשרו לנו להעניק חווית טיסה נטולת תקלות, כשאנו נציעה ללקוחותינו רשת שאין לה מתחרים בין שווקים בצפון אמריקה ושווקים מובילים ברחבי העולם," אמר מנכ"ל דלתא אד בסטיאן (Ed Bastian). "העבודה שכל אחת משותפינו עשה כדי לחזק את עסקיו למען העתיד הופכת שותפות זו למוערכת אף יותר ויוצרת עידן חדש של נסיעות בינלאומיות לטובת לקוחותינו, עובדינו והמשקיעים שלנו עם התאוששות הנסיעות הגלובליות ב-2022 ומעבר לכך."

לצורך תמיכה בעתידה הגלובלי, משקיעה דלתא ב- Virgin Atlantic, Aeromexico ו-LATAM כשכל אחת מהן יוצאת מתהליך ארגון מחדש או היוון מחדש. עם השלמת תהליכים אלה בהתאמה, דלתא שואפת להגיע ל-20% החזקת הון ב-Aeromexico ול-10% החזקת הון ב-LATAM. דלתא גם תשמור על 49% החזקת הון ב-Virgin Atlantic. סך השקעת חברת התעופה במובילים אלו תגיע לכ-1.2 מיליארד דולר.

עם מטוסים רחבי גוף חדשים בדרך, גיוסי שיא של כוח אדם והשקעות משמעותיות במוכנות הבינלאומית, דלתא נמצאת בעמדת הובלה בהתאוששות הנמשכת. שותפויותיה של דלתא עם Virgin Atlantic, Aeromexico ו-LATAM מעצימות את פוטנציאל הצמיחה ומסייעות בהוספת קווים, בהגברת קישוריות לקוחות ויצירת מקומות עבודה חדשים.

Aeromexico: הסכם שיתוף-הפעולה (JCA) של חברות התעופה יצא לדרך ב-2017. במהלך 4 השנים האחרונות בנו דלתא ו-Aeromexico רשת חוצה-גבולות מובילה של מעל 40 קווי עסקים ופנאי פופולריים ממרכזיהן העיקריים, המציעים את מירב השירות בשווקים הגדולים ביותר בניו יורק ולוס אנג'לס.

LATAM: הסכם המיזם המשותף הטרנס-אמריקאי של דלתא ו-LATAM ישלב את קוויהם שמשלימים זה את זה באופן מרבי בין צפון ודרום אמריקה. בעקבות אישור המיזם המשותף על ידי בית המשפט הצ'יליאני באוקטובר השנה, דלתא ו-LATAM הרחיבו את שותפות הקוד שלהן לצורך שיפור קישוריות בין צפון ודרום אמריקה.

Virgin Atlantic: המיזם המשותף של דלתא עם Virgin Atlantic ביסס את עמדתה של דלתא בקווי ארה"ב-בריטניה, כולל קו העסקים המוביל בין שדה התעופה JFK בניו יורק לשדה התעופה היתרו בלונדון.

"לאורך המגפה כולה המשיכה דלתא להשקיע בעתיד, כולל הזמנת מטוסים חדשים, האצת מיזמי נדל"ן והשקעת משאבים ניכרים בתחומי הבריאות והבטיחות לצורך הגנה על עובדינו ולקוחותינו," אומר סגן נשיא בכיר וסמנכ"ל הכספים Dan Janki. "בדומה לכך, השקעה שביצענו עתה בשותפינו – גם כשאנו ממשיכים לנווט בתוך המגפה – היא ההחלטה הנכונה לצורך תמיכה באסטרטגיה ארוכת הטווח של דלתא."

אין שינוי בהשקעותיה של דלתא ב-AFKL, Korean Air ו-China Eastern.

Exit mobile version