Site icon IAS

דלתא איירליינס: טיסה ניסיונית מאטלנטה לרומא

מטוס איירבוס A330-900neo של דלתא איירליינס. צילום איירבוס

דלתא אייר ליינס, נמל התעופה 'אירופורטי די רומא' ונמל התעופה הבינלאומי הרטספילד-ג'קסון באטלנטה  פועלים יחד בתוכנית טרנס-אטלנטית ניסיונית ראשונה מסוגה בנושא הקורונה, שתאפשר כניסה לאיטליה בלא צורך בבידוד, בהתאם לצו שצפוי להנתן בקרוב על ידי ממשלת איטליה.

"פרוטוקולי הבדיקה של נגיף ה-COVID-19, שפותחו בקפידה, הם הדרך היעילה ביותר לחדש טיסות בינלאומיות בבטחה וללא צורך בבידוד, עד שהחיסונים נגד המחלה יהיו נגישים לקהל הרחב", אומר סטיב סיר
(Steve Sear), נשיא דלתא אינטרנשיונל וסגן נשיא בכיר למכירות בינלאומיות של דלתא. "הבטיחות היא בראש מעיננו – היא המטרה המרכזית של תכנית הבדיקות החלוצית הזו, והיא הבסיס לסטנדרט החדש שלנו בניקיון ובהיגיינה, שיעזור ללקוחותינו להרגיש ביטחון כשהם טסים בדלתא".

דלתא העסיקה יועצים מקצועיים מהמרכז הרפואי מאיו קליניק, מוביל עולמי בנושאי רפואה חמורים ומסובכים, לבחינת והערכת הפרוטוקולים הקפדניים שנדרשו כדי לבדוק את הנוסעים על מנת שדלתא תוציא לפועל את התוכנית של טיסת הניסיון.

"בהתבסס על המודל שניהלנו, כאשר דרישות לבדיקות ישולבו עם שכבות הגנה נוספות, כולל עטית מסכה, שמירת מרחק וסביבה נקיה, אנו יכולים לחזות שהסכנה להדבקה מקורונה – בטיסה שתפוסתה 60% (כפי שמקפידים לקיים בטיסות דלתא בימים אלו) – תהיה כ-אחת למיליון." אומר מר הנרי טינג M.D, M.B.A האחראי על הנושא במאיו קליניק

דלתא גם פועלת בשיתוף פעולה קרוב עם המשרד לבריאות הציבור של מדינת ג'ורג'יה, כדי לפתח תוכנית לממשלות לפתיחה מחדש של שווקי תיירות בינלאומיים חשובים.

" מדינת ג'ורג'יה וממשלת איטליה הפגינו מנהיגות ובחנו נהלים ושיטות עבודה המאפשרות פתיחה מחדש בטוחה של נסיעות בינלאומיות מבלי שנדרשת תקופת בידוד " הוסיף סטיב סיר.

החל מ-19 בדצמבר 2020, במסגרת הניסיון הייחודי של דלתא, תתבצע בדיקה לנוסעים ולצוותים בטיסות שיושקו מחדש משדה התעופה הבינלאומי הרטספילד – ג'קסון אטלנטה (ATL) לשדה התעופה הבינלאומי רומא-פיומיצ'ינו (FCO). הבדיקות יפטרו את הנוסעים אזרחי ארה"ב המורשים לנסוע לאיטליה מסיבות חיוניות, כגון:  עבודה, ענייני בריאות או חינוך, וכן את כל אזרחי האיחוד האירופי ואיטליה מחובת השהייה בבידוד עם הגעתם.

דלתא איירליינס: הקפדה יתרה על ניקיון תאי השירותים בעידן הקורונה. צילום יח"צ

כדי לטוס בטיסות דלתא הבטוחות מפני הקורונה בקו בין אטלנטה לרומא, יצטרכו הנוסעים לעבור מספר בדיקות, שיאשרו כי הם אינם נשאים של נגיף הקורונה, וזאת באמצעים הבאים:

כמו כן יידרשו הנוסעים, עם הגעתם לארה"ב, לספק את המידע הנחוץ לסייע ל-CDC לאיתור מגעים.

מוקדם יותר השנה, חברת Aeroporti di Roma יחד עם שותפתה האיטלקית של דלתא, חברת אליטליה, ערכה טיסות ניסיוניות, פנים-ארציות באיטליה, וכעת, נמל התעופה הנו היחיד בעולם שזכה לדירוג מקסימלי של  5 כוכבים מחברת Skytrax על פרוטוקולי הבריאות כנגד וירוס הקורונה. נמל התעופה רומא פיומיצ'ינו משרת יותר מ- 40 מיליון נוסעים בשנה ודורג על ידי מועצת נמלי התעופה הבינלאומית בשנה השלישית ברצפות כנמל הבית הטוב ביותר באירופה.

על Delta CareStandard

הבריאות והבטיחות של הלקוחות והעובדים נותרו להיות ראשונים בסדר העדיפויות של דלתא. הלקוחות על סיפון טיסות דלתא שעוברים בדיקות קורונה, ייהנו גם מיותר ממאה יוזמות נוספות הנוגעות לניקיון ובטיחות שדלתא מיישמת בכל הפעילות הקשורה לטיסה, המתבססת על שיתוף פעולה מקצועי עם מאיו קליניק, אוניברסיטת אמורי ועוד. כחלק מ- Delta CareStandard החברה חוסמת מושבים אמצעיים בכל הטיסות עד לפחות 30 במרץ 2021, חיוב קפדני לעטיית מסיכות, ניקיון אלקטרוסטטי של כל המטוס לפני כל טיסה ועוד.

מחקר מקיף שנעשה לפני חודש על ידי מדעני אוניברסיטת הרווארד הראה ששכבות רבות של הגנה המתבצעות במהלך הטיסות, כמו מחזור אוויר תדיר וחיוב לעטיית מסיכה – גורמות לשהות במטוס להיות בטוחה או אפילו בטוחה יותר מפעילויות שגרתיות כמו הליכה למכולת או ארוחה במסעדה.

Exit mobile version