Site icon IAS

דלתא איירליינס: חסימת המושבים האמצעיים והגבלת מספר הנוסעים

חסימת המושבים האמצעיים והגבלת מספר הנוסעים . צילום יח"צ

חברת דלתא איירליינס הודיעה בסוף השבוע שהיא מאריכה עד ה-6 בינואר 2021 לפחות את אחת מנקודות המפתח החשובות ביותר בפרוטוקול הבריאות והבטיחות שלה לקראת עונת חופשות החורף הקרבות – חסימת המושבים האמצעיים והגבלת מספר הנוסעים בכל טיסה.

"מומחים בתחום הרפואה, כולל השותפים שלנו ב-'Emroy Healthcare', מסכימים שמרחק רב יותר במטוס עושה את ההבדל", אומר ביל לנטש (Bill Lentsch), מנהל חווית לקוח בדלתא. "אנו מאמינים שלקיחת אחריות על הלקוחות והעובדים שלנו והשבת הביטחון בבטיחות הטיסות, חשובים יותר בשעה זאת מאשר למלא בנוסעים את כל מושבי המטוס. נמשיך לנהוג בגישה מתחשבת, אשר תבטיח שנוסעינו ידעו שהם יכולים לצפות לרמת הבטיחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעת שהם נערכים לנסיעות החופשה שלהם".

בעת שנוסעינו מתכננים את נסיעתם הבאה, אנו יודעים שגמישות חשובה יותר מאי פעם. זאת הסיבה שדלתא גם מאריכה את מדיניות הוויתור על קנסות עבור טיסות חדשות שיירכשו במהלך חודש ספטמבר.

למזמינים 1-2 מקומות המושב האמצעי ייחסם למען הבטיחות. למזמינים 3 מקומות או יותר, ניתן להזמין גם מושב אמצעי, וזאת כדי לאפשר למשפחות ואנשים הטסים יחדיו לשבת ביחד. פעילות זו מאפשרת לקיים ההתחייבות להעניק יותר מרווח בטיסה תוך הצעת גמישות בבחירת המושבים.

אנו אף ממשיכים להבטיח שהטיסות שלנו לא יהיו במלוא התפוסה האפשרית. עד ה- 31 באוקטובר לפחות. הלקוחות שלנו יכולים לצפות שדלתא איירליינס תגביל את מספר הנוסעים במטוס ללא קשר לחסימת המושב האמצעי, שמספר הנוסעים במחלקה הראשונה יוגבל למחצית המושבים במחלקה כדי להבטיח מרווח גדול יותר בין הנוסעים, ושבמטוסים בהם אין מושב אמצעי תחסם קבוצת מושבים שתפריד בין הנוסעים. בנתיבים בהם תגדל הדרישה למושבים תיבדק האפשרות להחליף את המטוס לגדול יותר או להוסיף עוד טיסות.

חיטוי מטוס דלתא איירליינס. צילום יח"צ

מחלקת Delta One (מחלקת העסקים של דלתא) במטוסי רחבי גוף, אשר מעוצבת עם יותר מקום ופרטיות, תהיה זמינה בתפוסה מלאה החל מ-1 באוקטובר.

נוסעים יכולים לבחון את בחירת המושבים שלהם בכל שלב בטרם העלייה למטוס ב-My Trips ב-delta.com או באפליקציית Fly Delta וזאת בכדי שיהיו בטוחים יותר לגבי המרווח בטיסה.

כמו בכל האמצעים בהם נוקטת החברה בתחום הבריאות והבטיחות, דלתא תמשיך לבחון את השיטות היעילות ביותר ולהעריך את הטיפול שלה, בהתבסס על המלצות רפואיות של מומחים ומשוב חוזר של לקוחות.

עטיית מסכה

מחקרים רפואיים מלמדים שעטיית מסכה הינה אחת הדרכים היעילות ביותר להפחית את רמת ההדבקה בנגיף הקורונה. לבטיחות כולם, אנו מצפים מהלקוחות שלנו להמשיך לעטות מסכת פנים או כיסוי מתאים בנמל התעופה, בטרקליני דלתא ובמהלך הטיסה. נוסעים אשר מצבם אינו מאפשר עטיית מסכה, מתבקשים להשלים תהליך Clearance-To-Fly לפני שיורשו לטוס.

שקט נפשי בהזמנה

לקוחות דלתא יכולים להמשיך ליהנות משקט נפשי במידה ותוכניות הנסיעה שלהם ישתנו. לכל ההזמנות החדשות שיתבצעו עד סוף חודש ספטמבר לנוסעים תהיה האופציה לשנות את מועד טיסתם ללא שינוי במחיר, למשך שנה ממועד הרכישה.

לסקירה רחבה יותר כיצד דלתא דואגת לניקיון, ליותר מרחב במטוסים ולשירות בטוח במהלך הטיסות יש להיכנס ל- delta.com Coronavirus Update Center

מטוס דלתא איירליינס. צילום :יח"צ
Exit mobile version