Site icon IAS

דלתא איירליינס זוכה להוקרה בקרב הנוסעים האמריקנים

מטוס דלתא איירליינס. צילום יח"צ

דלתא איירליינס זוכה להערכה גדולה במסגרת  USA TODAY 10Best. קוראי העיתון בחרו בדלתא איירליינס כחברת התעופה הטובה ביותר, טרקלין דלתא סקיי בנמל התעופה ג'ון פ. קנדי ניו יורק נבחר לטוב ביותר וגם צוות דיילי החברה זכה בדרוג הגבוה ביותר. המועמדים בכל קטגוריה נבחרים על ידי צוות מומחים ולאחר מכן הקוראים בוחרים את הזוכה מכל קטגוריה במשך ארבעה שבועות.

"דלתא איירליינס נבחרה לטובה ביותר הודות לעמידה בלוח זמני הטיסות (85% מטיסותיה הגיעו בזמן), מגוון קווי תעופה, תוכנית הנוסע המתמיד, טרקליני החברה בנמלי התעופה האמריקנים ומסכי טלוויזיה לנוסעים גם במטוסים צרי גוף", נמקו את הדרוג הגבוה ב- USA TODAY.

"צוות חברת דלתא איירליינס הם אנשי המקצוע הטובים ביותר בשירות הלקוחות בענף התעופה, ועבורנו זו גאווה גדולה במיוחד בהתחשב בכל מה שהם עברו בשנה האחרונה", אמרה אליסון האוסבנד, מנהלת שירות לקוחות בדלתא איירליינס. “האנשים שלנו באמת מעניקים את החוויה הטובה ביותר ללקוחותינו. מזל טוב, ותודה לדיילים הטובים בשמיים. "

טרקלין דלתא סקיי בנמל התעופה ג'ון פ. קנדי ניו יורק המשקיף על טרמינל 4 מעניק אינטרנט אלחוטי חינם, אוכל טרי ואיכותי, משקאות פרימיום ועוד. במהלך מגפת הקורונה המתמשכת, נכנס סטנדרט חדש של ניקיון הטרקלין שכלל גם את אותם נהלים של Delta CareStandard הנמצאים בכל נמל תעופה ובמטוסי החברה. זה כולל אך לא מוגבל לאפשרויות מזון טרי שנארז בנפרד; מחיצות פרספקס בעת הצ'ק-אין, בבר ובין פינות הישיבה; קיבולת מוגבלת ומושבים חסומים כדי לשמור על ריחוק חברתי; ואמצעי ניקוי משופרים. למידע נוסף באתר delta.com.

בספטמבר 2020, חברת התעופה פתחה את מועדון דלתא סקיי החדש והגדול ביותר שלה כחלק מהטרמינל החדש של נמל התעופה הבינלאומי סולט לייק סיטי. התמיכה של דלתא איירליינס בבניין החדש של נמל התעופה סולט לייק סיטי הוא חלק מהאסטרטגיה  של חברת התעופה למודרניזציה של תשתיות הרכזת וחוויית הלקוחות על ידי השקעה של יותר מ -12 מיליארד דולר בפרויקטים בנמלי התעופה.

חיטוי מטוס דלתא איירליינס. צילום יח"צ
Exit mobile version