Site icon IAS

דלתא איירליינס השיקה את מועדון דלתא סקיי דטרויט

דלתא איירליינס השיקה את מועדון דלתא סקיי דטרויט. צילום דלתא איירליינס

חברת דלתא איירליינס השיקה אתמול (ג׳) את מועדון דלתא סקיי דטרויט (Delta Sky Club in Detroit), החמישי במספר ברכזת של חברת התעופה – Detroit Metro Airport (DTW).

המועדון שגודלו 427 מ״ר, מכיל עד 100 נוסעים, מציע בר משקאות מובחרים ומוצגים בו יצירות אומנות שנאספו מאמנים מקומיים המשקפים את היופי והחדשנות של העיר דטרויט.  מועדון דלתא סקיי דטרויט ממוקם ליד שער A43. בשנה הבאה יפתחו מועדונים נוספים בלוס אנג׳לס, ניו יורק לה גוארדיה ועוד.

"פתיחת מועדון דלתא סקיי חמישי בדטרויט ממחישה את ההשקעה שלנו בעיר ואת הביקוש של הלקוחות שלנו לחוויות אווירת המועדון", אמר קלוד רוסל, מנהל מועדוני דלתא סקיי. "הקפדנו על כל פרט – מהיצירות המקומיות ועד עיצוב המועדון – כדי ליצור חוויה נעימה לאורחים ולספק מרחב המאפשר להם לנוח בעונת החגים הזו."

כמו בכל מועדוני Delta Sky ברחבי העולם, המתקן החדש משקף את הסטנדרטים הגבוהים של חברת התעופה לבטיחות וניקיון, כחלק מהמחויבות של Delta CareStandard. ״כפי שעשינו במהלך המגיפה, אנו ממשיכים בשיתוף פעולה הדוק הן עם מומחים רפואיים והן עם רשויות הבריאות המקומיות ועוקבים אחר ההנחיות שלהם בכל היבטי השירות״, מדגישים בחברת התעופה.

Exit mobile version