Site icon IAS

דלתא איירליינס: "הנאמנות שלכם מעולם לא הייתה חשובה יותר"

מטוס איירבוס A330-900neo של דלתא איירליינס. צילום יח"צ

אד בסטיאן (Ed Bastian), מנכ"ל דלתא איירליינס שיגר אתמול (ג') מכתב לחברי מועדון SkyMiles בו תיאר את הפעולות והמדיניות שחברת דלתא איירליינס מציבה כדי להתמודד עם האתגרים בחזרת הנוסעים לטיסות. אמצעים הכוללים מתן אפשרות למזמינים כרטיסי טיסה במחלקת תיירים לבצע שינויים עד ה-31 בדצמבר 2021.

כמו כן,  דלתא איירליינס מאריכה את מעמד חברי Medallion ו-SkyMiles עד ל-31 בינואר 2023, מה שיאפשר ללקוחות הנאמנים גמישות עם חידוש הטיסות. חברי Medallion שנכנסו לסטטוס יקבלו הטבות גבוהות יותר ב-2022. דלתא תרחיב את סטטוס Award Travel עד ל-31 בדצמבר 2022 והטבות חברי SkyMiles עד ה-31 בדצמבר 2021.

"אחרי שנה חסרת תקדים, אנו שמחים לראות כל כך הרבה מחברינו הנאמנים חוזרים לטוס ולהתאחד עם יקיריהם", אמר דווייט ג'יימס (Dwight James), סגן נשיא בכיר לשירות לקוחות ונאמנות ומנכ"ל חברת דלתא נופש. "עם זאת, אנו יודעים שהנסיעה נראית שונה מזו שהייתה לפני המגיפה. לא משנה מה היה מצבכם במהלך השנה האחרונה, אנו רוצים לעשות כל שביכולתנו כדי להפוך את החזרה שלכם לטיסות בצורה חלקה ומתגמלת, מתוך הבטחה שדלתא מקשיבה ודואגת לכם  ".

Exit mobile version