Site icon IAS

דלתא איירליינס דורגה במקום ה-20 בעולם ברשימת המעסיקים הטובים

דלתא איירליינס מובילה בעולם ברשימת המעסיקים הטובים ביותר. צילום דלתא

פורבס (Forbes), המגזין העסקי האמריקני דירג את חברת התעופה דלתא איירליינס במקום ה-20 בעולם ברשימת המעסיקים הטובים ביותר מתוך רשימה של 750 חברות. הסקר נערך בין 150,000 עובדים ב-58 מדינות.

תארים נוספים בהן זכתה דלתא איירליינס לאחרונה:

חברת התעופה הטובה בארה"ב בסקר העורכים USA Today’s 10Best. "דלתא איירליינס היא חברת התעופה הדייקנית ביותר בארה"ב, לשנת 2019, כאשר 83% מטיסותיה הגיעו בזמן, בטווח של 15 דקות מלוח הזמנים המקורי. בנוסף, דלתא מציעה מגוון קווי תעופה, תכנית הנוסע המתמיד הטובה ביותר לשנת 2021 וטרקליני נמלי תעופה מעולים ברחבי ארה"ב. גם במטוסיה הקטנים יותר תמצאו תוכניות בידור מגוונות ", כתבו עשרת העורכים הטובים ביותר.

Conde Nast Traveler Readers’ Choice Awards 2021 – הכתיר את דלתא איירליינס בין חמשת חברות התעופה הטובות בארה"ב על פי מכלול קריטריונים הרלוונטיים לקטגוריית תעופה.

דלתא איירליינס נבחרה גם ע"י פלטפורמת Springbuk בין 100 מקומות העבודה בהן יש הקפדה טובה על בריאות העובדים, דלתא הוכרה גם כחברת התעופה הראשונה בשביעות רצון הלקוחות בצפון אמריקה על ידי סקר JD Power 2021 המדגיש את המקצועיות, האכפתיות והאנושיות שצוות דלתא איירליינס העניקה לנוסעיה באחת התקופות המאתגרות ביותר בהיסטוריה המודרנית של התעופה.

טרמינל טיסות הפנים של דלתא איירליינס באטלנטה יהיה הראשון בארה"ב שישודרג ויוסב לבדיקת נוסעים בטכנולוגיה חדשנית, מה שיהפוך את נמל התעופה העמוס בעולם ליעיל יותר.

מטוס איירבוס A330-900neo של דלתא איירליינס. צילום דלתא
Exit mobile version