Site icon IAS

דויטשה באן מצטרפת לברית התעופה סטאר איירליינס

דויטשה באן מצטרפת לברית התעופה סטאר איירליינס. צילום freepik

אתר points guy מפרסם כי ברית התעופה סטאר אליאנס (Star Alliance), שחגגה לא מכבר 25 שנות פעילות, מצרפת לברית החל מה-1 באוגוסט 2022 את חברת הרכבות הגרמנית  Deutsche Bahn. זו פעם ראשונה שברית תעופה כלשהי מצרפת חברה שהיא לא חברת תעופה. לדברי ברית סטאר אליאנס מטרת המהלך לקשר בין טיסות לכלי תחבורה נוספים ולאפשר לחברי הברית ליהנות גם משירותים נוספים.

"היום אנו פותחים דלתות לשותפויות בין כלי תחבורה שונים ומקבלים ברכה את דויטשה באן כשותפה בברית סטאר אליאנס, למרות שהיא לא חברת תעופה", אמר ג'פרי גו (Jeffrey Goh), מנכ"ל סטאר אלייאנס.

Lufthansa Express Rail החלה את דרכה לפני יותר מ-20 שנה ומספקת חוויה משולבת של טיסה ונסיעה ברכבת. זה משדר משהו חדשני, אם הרכבת שלכם מגיעה מאוחר לנמל התעופה, מה שגורם לכם להחמיץ את הטיסה, יתבצע אוטומטית תזמון לטיסה מאוחרת יותר. בהזמנת כרטיסים נפרדים, זה לא יהיה מכוסה ולכן ניתן כיום לרכוש בהזמנה אחת כרטיס טיסה ורכבת.

הארי הומייסטר, חבר מועצת המנהלים של Deutsche Lufthansa AG, אמר שהצטרפות דויטשה באן לברית סטאר אלייאנס היא הצעד ההגיוני הבא לאחר השותפות המוצלחת עם חברת לופטהנזה. המטרה היא להרחיב את הליך ההזמנה המשולב הזה לחברות תעופה אחרות בברית סטאר אליאנס.

הליך ההזמנה המשולב יאפשר ללקוחות לרכוש כרטיס אחד לטיסות ולנסיעות ברכבת עם הזמנת מושבים, וטיפול חלק בכבודה, כמו גם חיבור לרכבות Intercity Express (ICE). בנוסף, לנוסעים במחלקות היוקרה של חברות התעופה בברית סטאר אליאנס תהיה גישה לטרקליני DB בעת נסיעה במסלולים משולבים. כמו כן, ברכישה של כרטיס משולב ניתן יהיה גם לצבור נקודות בחשבון הנוסע המתמיד.

Exit mobile version