Site icon IAS

דובאי דווקא בקיץ: למה זה היעד הכי מפנק למשפחות, גם בעונה החמה?

חופשה משפחתית בדובאי . צילום Depositphotos

עליתי על המטוס בידיעה שאני הולכת לנחות בלאס וגאס של המזרח התיכון, האם כך היה? בואו נחזור אחורה כמה ימים. טיסה של כשלוש שעות הביאה אותי ליעד שלא היה מוכר לי, זו הייתה הפעם הראשונה שלי בדובאי. ואיך אומרים? את הפעם הראשונה אף פעם לא שוכחים! משהו באוויר, ולא, זוהי לא הלחות, הרגיש טוב. ידעתי שזו עומדת להיות חוויה מדהימה, אבל לזה אף אחד לא הכין אותי.

איפה שוהים בדובאי? הריזורט הכי מפנק למשפחות

טוק טוק מעמיס את המזוודות, והנה הגעתי לחדר שלי, שבמקרה הוא גם צף על המים, בריזורט מדהים שנקרא  Anantara Dubai. שם חיכתה לי וילה מדהימה, עם איזור ישיבה מפנק, כאשר מתחת לרגליי רצפה שקפקפה ודגים שמברכים את בואי, מכונת קפה של נספרסו (אלא מה?), מיטת קינג סייז הצופה למרפסת וממנה אל נוף שנותן תחושה של אי בודד (בא לכם באמת להיות על אי בודד? חכו לסוף הכתבה). עוד לא התחלתי לספר על חדר השירותים עם האמבט המטורף שצופה לנוף פתוח אל חוף הים, ומשלימים את החוויה, כמובן, מוצרי רחצה של L'occitane בריח לימון גראס, שכל כך קשה להשיג בארץ. מיותר לציין שלקחתי איתי את כל 16 הבקבוקים, אבל אל תגלו לאף אחד.

הבוקר מציץ מן המרפסת, וכן, זהו לא חלום. המקום הזה אמיתי, והוא שווה כל שקל. ארוחת בוקר נפרסת על פני קומה שלמה ומספר רב של דוכנים ועמדות שונות, עם כמעט כל סגנון של מאכל שרק תרצו. הכול במקום, הכול טרי, ויש הוכחות: תנור שקפקף מסתובב לעיני כל באמצע חדר האוכל, כך שתראו את הקרואסונים מתחממים ונאפים, כי אם עד כה לא התפתיתם לאקסטרה קלוריות – עכשיו בטוח נפלתם במשימה. לא שאני מתלוננת, כי באמת אי אפשר.

לאחר מכן, סיור בריזורט לוקח אותי אל עבר סגנונות שונים של חדרים, כאשר רבים מהם מתחברים אל בריכות השחייה במקום, שנדמות לרגע כמו חוף ים טורקיזי משגע, מועדון ילדים מפנק שלא ראיתי כמותו בארץ, לקטנים ובנפרד לגדולים ולקינוח ספא עשיר עם טיפולי מסאז' מפנקים, סאונה, ג'קוזי ומתחם אירוח יוקרתי.

אם תהיתם אם להגיע לדובאי בקיץ, וקצת חששתם בגלל החום – אז כן, חם. גם בארץ חם, ובכל זאת נראה שכולנו מטיילים ללא הרף, כי מה שווים החיים מבלי חופשות? וחוץ מזה, כל האיזורים בפנים מקוררים, כך שבניגוד למקומות באירופה, אין באמת מה לדאוג.

מלון Anantara The Palm Dubai בהשראה תאילנדית. צילום ירדן כחול

ולשאלת השאלות – מה עושים בדובאי בקיץ?

מדאם טוסו דובאי Madame Tussauds

מקום מקסים, בקרבת מתחם קניות גדול, שניתן להעביר בו לפחות שעה עם הילדים ולא פחות חשוב, במקום ממוזג ומקורה. אם עדיין לא יצא לכם להיות במדאם טוסו ברחבי העולם, אל תפספסו בדובאי! כי מתי בפעם האחרונה יצא לכם להצטלם עם ג'סטין ביבר, ביונסה או לתת "כיף" לרונאלדו ומסי? חוויה מדהימה לילדים ומבוגרים!

שישי-שבת 11:00-21:00

תערוכת אמנות דיגיטלית בדובאי. צילום ירדן כחול

תערוכת אמנות דיגיטלית Theatre of Digital Art

התיאטרון לאמנות דיגיטלית, או בשמו השני, TODA, הוא מוזיאון דיגיטלי המציג עבודות דיגיטליות מרהיבות של יוצרים מרחבי העולם. מדי פעם במקום מתקיימות הופעות מוזיקליות ומופעי יוגה, ולילדים שאיתכם, ישנו חדר VR המוקדש לחוויות מציאות מדומה, שבעיניי, גנב את אור הזרקורים!

העולם הירוק Green Planet

מתי בפעם האחרונה יצא לכם להיות בתוך יער טרופי מרהיב? אז בניגוד לכל הסיכויים, היער הזה קיים בתוך דובאי המדברית, ונראה כאילו נלקח מתוך סרט! ה"גרין פלאנט" מהווה בית עבור  יותר מ-3000 מינים וזנים של בעלי חיים וצמחים מיוחדים, ומטרתו לחנך, לשמור וללמד את תפקידו החשוב של היער הטרופי בשבילם ובשביל כדור הארץ.

דרים דובאי – Dream Dubai – Dinner and a show

מה התכניות שלכם לערב? הנה מקום לבלות בו בזוג או כמשפחה, מה שבטוח, סטנדרטי הוא לא: ב"דרים דובאי" תיהנו מארוחת משגעת מלאה בטעמים נפלאים, ולצידה, הופעה חיה של עשרות רקדנים, זמרים מדהימים ותפאורה מתחלפת ומהפנטת. ההופעה מתקיימת לאורך כל הערב, כך שניתן להגיע בכל שעה, בהתאם לזמינות המקום.

ארוחה והופעה בדרים דובאי. צילום ירדן כחול

ה"וויו" – The View at the Palm

אחד המקומות שהכי מייחדים ומזוהים עם דובאי, הוא אי הדקלים, ואם באמת רוצים לחוות את המקום, זה רק מלמעלה. ה"וויו" נמצא בקומה 52 ומספק תצפית מטורפת של 360 מעלות אל עבר אי הדקלים (שאותו ניתן לראות אפילו מהחלל). את החוויה מתחילים במקום עם סרט ואולם תצוגה, שנותנים מידע קונקרטי אודות הפרויקט המטורף שמאחורי אי הדקלים, ומכאן החוויה רק עולה מעלה, והרבה. ניתן להגיע עד לקומה 54 ולנשום את האוויר שנוגע כמעט בעננים, להצטלם (אחרת באמת היינו כאן?) ולראות את צורת הדקל המפורסמת ביותר בעולם, בלייב.

סיור במלון בורג' אל-ערב Inside Burj Al Arab Tour

בורג' אל ערב הוא מלון פאר בדרגת 7 כוכבים – היחיד בעולם, והוא נמצא באי פרטי (מלאכותי), בלב דובאי. החדרים בו כוללים סוויטות נשיאותיות מפוארות, עם מקלחות זהב, שולחנות זהב, ו… הבנתם את הקטע, כמעט הכול מהזהב טהור. מעתה, ניתן להגיע למקום במסגרת סיור, בהזמנה מראש באתר, ולראות איך נופשים המלכים האמיתיים (וגם ג'סטין ביבר, שהיה שם לא מזמן). הסיורים מלווים בהסברים אודות המקום, ואפילו טעימה של קפה אמירתי, לצד תמרים טעימים, לחוויה כוללת.

אקווריום דובאי: חוויה מדהימה שאסור לפספס. צילום freepik

אקווריום דובאי – Dubai Aquarium & Underwater Zoo

מתי בפעם האחרונה הלכתם בקניון ונתקלתם באקווריום מטורף של 10 מיליון ליטר מולכם? דבר שכזה, יכול לקרות רק בדובאי! ואכן כך, אקווריום דובאי נמצא בתוך קניון דובאי, שגם הוא לכשעצמו חוויה מדהימה, בתור הקניון הכי גדול בעולם. בתוך האקווריום עוברת מנהרה תת ימית שקופה, דרכה ניתן לראות את כל הדגים והכרישים, בתצפית של 270 מעלות ובאורך של 48 מטר. ניתן לראות את בעלי החיים הימיים גם מחוץ לאקווריום, מהקניון. אך אם אתם מעוניינים בחלקים נוספים ממנו, כולל צלילה עם כרישים וטריגונים, צפייה בצוללנים מאכילים את הכרישים או ספינה עם תחתית שקופה – תצטרכו לקנות כרטיס ולהיכנס פנימה.

פארק מציאות מדומה – Vr Park

אם כבר הגעתם עם הילדים לקניון דובאי ולאקווריום, אין סיכוי שתפספסו את המקום הזה – VR Park, שהוא למעשה פארק מתקנים מטורף בתוך הקניון! לילדים מדובר בלונה פארק חווייתי, להורים זו תהיה אתנחתא מהקניות וההליכות בתוך הקניון.

Anantara World Islands Dubai. צילום ירדן כחול

מקום לינה חדש בדובאי – לזוגות, אבל לא רק

זוכרים את המלון מתחילת הכתבה? אז הספקתי לקפוץ (יותר נכון, לשוט) לריזורט מפנק מאותה הרשת של Ananatara, יומיים לפני שחזרתי לארץ. הריזורט, שנפתח לפני פחות משנה, נמצא על אי בודד בדובאי, אליו מגיעים באמצעות שייט של 20 דקות (חוויה בפני עצמה, יש לציין). למלון הזה קוראים Anantara World Island והוא כל מה שאי פעם דמיינתי במסגרת חופשה זוגית או משפחתית: נתחיל מהבריכה הפרטית שבבקתה, וממנה יציאה פרטית אל עבר החוף, שם מסתובבים בחופשיות טווסים יפהפיים.

הבקתה כוללת חדר אמבטיה ענק עם ג'קוזי, מקלחון גשם, פינת קפה מפנקת של נספרסו, אבל מה ששדרג לי את החוויה יותר מהכול, הייתה בעצם קבלת הפנים. מחיאות כפיים קיבלו את פנינו בהגעה אל האי, וביציאה מהסירה, כך המשכנו אל הלובי, רכובים על "טוק-טוק", שם קיבלו את פנינו עם קוקוס אמיתי לשתייה, כיאה לאי בודד, ומגבת פנים לחה בריח למון גראס. אין יותר חלומי מזה. בבוקר, ארוחה מפנקת לצד הבריכה הכה מזמינה, מצד שני הים, ובאופק, רחוק רחוק, בנייניה הגבוהים של דובאי. מועדון ילדים חדש מחכה לכם במקום, לחופשה הבאה שלכם, ספא מטריף ואפילו בר בקומה העליונה, הצופה אל האופק של דובאי.

*הכותבת הייתה אורחת של משרד התיירות של דובאי.

Exit mobile version