Site icon IAS

דובאי בכושר: סיכום אירועי הספורט של העיר שלא נחה לרגע

Dubai Fitness Challange. צילום יח"צ

תושבי דובאי ותייריה הוזמנו בחודש האחרון לקחת חלק באירועי הספורט של דובאי, Dubai Fitness Challange, ביוזמתו של השייח' חמדאן בן מוחמד בן ראשיד אל מקטום, יורש העצר של דובאי ויו"ר המועצה המבצעת של דובאי, שחלו בין התאריכים 29.10-27.11.

אירוע הספורט הגדול של השנה, הוא למעשה אתגר, שהביא שלל פעילויות ואירועי כושר בחינם לעיר, במטרה לעזור לכולם להשיג עתיד טוב יותר ולהציג את דובאי כאחת הערים הפעילות ביותר בעולם ומקום נהדר לחיות בו, לעבוד ולבקר בו.

במסגרת האתגר, לקחו חלק תיירי ותושבי העיר באחד מאירועי הכושר הגדולים בעולם, למשך 30 ימים של פעילויות כושר מהנות ברחבי העיר, 15 מוקדי כושר קהילתיים ושלל אירועי ספורט ושיעורים בחינם. במסגרת האתגר התקיימו למעלה מ-50 אירועי ספורט במהלך החודש, כולל אליפות העולם בחתירה, אליפות העולם במשחקי גולף ועוד.

Dubai Fitness Challange. צילום יח"צ

אתגר הכושר של דובאי 2022 הגיע לסיומו, עם פעילויות, חוגים ואירועי כושר בינם, שהתקיימו במהלך סוף השבוע האחרון של DFC עבור אנשים מכל הגילאים והיכולות, בכפר הכושר DP World Kite Beach ו-RTA Last Exit Al Khawaneej Fitness Village,  כמו גם 10 מוקדי כושר ואירועים ויוזמות שותפים מרגשים אחרים, כולל ה- פסטיבל ריצת חוף, ריצת נמל דובאי, ריצה משפחתית של Spinneys ועוד.

גם בהאטה, עיירת הנופש השכנה, התקיימו פעילויות ספורט למבוגרים וילדים, החל מצלילה, טיולים רגליים ומסלולי אופני הרים.

אחמד אל חאג'ה, מנכ"ל דובאי לענייני פסטיבלים וקמעונאות, אמר: "בכל שנה, תחת חזונו ושאיפתו של הוד מעלתו שיח' חמדאן בן מוחמד בן ראשיד אל מקטום,Dubai Fitness Challenge מניע תושבים ומבקרים לאמץ אורח חיים פעיל יותר ולהתחייב לעתיד בכושר טוב יותר. DFC הפך לאחד מאירועי הכושר הגדולים ביותר ברחבי העיר מבחינה אזורית, והצלחתו החוזרת מוכיחה את המחויבות של הקהילות שלנו להפוך את דובאי לאחת הערים הפעילות ביותר בעולם."

Exit mobile version